![]() |
verlegen
wat kan je doen tegen het feit dat je verlegen bent naar de meisjes die je leuk vind>?
|
sja... niet verlegen zijn??? Gewoon scheit aan hebben en daar niet aan denken. Jij bent ook net zo goed/leuk/stoer als andere en heus niet minder (als je dat denkt)
Dus waarom verlegen zijn?? Ik snap je, het is best moeilijk ik was het ook. Probeer wat alcohol te drinken gaat alles makkelijker :) |
Ahhhh gut, je kan toch nog wel serieus dingen melden, of is dit weer een van die leuke grapjes van je?
Wahaha, grapjas |
Citaat:
|
Citaat:
Wat some al zei, gewoon wat alcohol, niet al te veel...Een meisje kan giga afknappen op een bezopen versierder... Gewoon jezelf zijn en niet staan te shaken als je met der praat, gaat alles goedkomen! Succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je daarna eenmaal aan de praat bent gewoon nergens aan denken je in het gesprek verdiepen. Niet op letten wat zij waarmee je praat nu van jou denkt. Doe beetje stoer, ik bedoel ga er relax bij staan laat je gaan zodat ze niet ziet dat je verlegen bent. Ik weet het is moeilijk heb het zelf nog steeds een beetje (denk ik) als ik een leuk meisje ziet. Dat weet ik niet want heb een vriendin. |
Citaat:
|
Ik ben ook verlegen als ik de eerste stap moet nemen, een gesprek moet openen, etc etc...maar als dat eenmaal is gelukt, gaat het vanzelf!
:) |
Citaat:
|
Citaat:
"Ken ik jou?" ;) :D |
Citaat:
|
Citaat:
De meest gebruikte en effectieve is nogal tijd: "hoi." |
Citaat:
|
ghehe ik was gister ook heel verlegen, maar dat boeide hem vols mij niet echt :D
|
Citaat:
als ik bv bij bloom de heletijd verlegen had zitten doen was de dag iets eeeum minder geslaagd geweest |
Opzich ben ik best verlegen en dan vooral als ik alleen bij dat meisje ben niet als we met een groep zijn ofzo...
magoed wat is nou een niet afgezaagde goede openings zin voor als je bijvb een meisje tegenkomt op straat ofzo..>? |
Oké. De eerste stap is natuurlijk moeilijk, maar ook mét verlegenheid kun je die stap zetten. Ik denk ook niet zozeer dat het probleem ligt bij dat je verlegen overkomt bij een meisje.
Ik denk niet dat ze daarop zullen afknappen, vaak is het juist ook lief om te zien hoe iemand stamelt. Ik snap dat het niet leuk is voor jou, maar het gaat er meer om dát je die stap neemt gewoon. Even spontaan doen en gewoon op iemand afstappen. Veel kan er immers niet mis gaan. Veel succes dan maar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |