![]() |
rare eetgewoontes
ik weet niet of het hier al een keer geweest is. Maja
heb jij rare eetgewoontes? Ik weet niet goed hoe ik uitleggen moet wat ik bedoel, dus voorbeeldjes van mij: op een boterham met kaas ook jam doen (hmmmm) een broodje kaas altijd eerst in de magnatron doen zodat de kaas is gesmolten en het broodje slap is jullie? :p |
Nou, ik heb een keer een boterham met milkyway op, en dat was goed te doen best lekker zelfs. En bij mijn vader eten we ook nogal eens raar, pas rookworst met friet, en pizza met friet.
edit: bijna vergeten, sommige mensen vinden chips op brood ook raar :confused: :confused: :confused: |
chips op brood roelt! vooral paprikachips en witbrood (y)
|
wat?? chips op brood?? haha ga ik een keer proberen :D
|
Idd, chips op brood en vooral op een puntje is echt jammie :D
|
maar das zo.. raar!! Das toch stom. Van die droge krakerige chips op je zachte bammetje :p
|
bolognese-chips + smeerkaas + brood... mmmmm :)
|
Pindakaas en gestampte muisjes op brood - heerlijk :D
|
boterham met pindakaas en honing
en een pannenkoek met pindakaas :D |
brood met appelstroop en kaas (kweet niet maar das niet vreemd en erg lekker)
en veel mensen weten ook niet waar ik het over hem als ik zeg spinazie met soldaatjes en ei = niet vies!! |
Yoghurt met appelmoes (50/50), een lel kaneelpoeder en eventueel wat brinta als je voor wat voedzamers gaat. Erg, maar dan echt èrg lekker.
|
Mijn geheime recept: stokbrood uit de oven in stukjes snijden, knoflooksalade erop doen, vervolgens een stukje komkommer met daarop een stuk tartaar, daarna weer wat saus, en op het topje wat sla. En dat moet je dan in een keer in je mond stoppen, en geloof me het is heerlijk (y)
|
witte boterham besmeren met honing, dan een stuk of 8 blokjes feta erop en dan in de magnetron / oven :D
|
Citaat:
|
oja: beschuit met boter, suiker, kaneel en rozijnen :)
|
Kersentaart
|
me pa smeert boterhamme met stroop en kaas en dat in het tosti-ijzer. :confused: of het lekker is ik weet het niet.....
nooit geprobeerd :P gelukkig maar wel het hele tosti ijzer is ranzig maarja :p |
Citaat:
|
Ik heb een vriend en die lust geen ham of kaas, maar wil wel tostie's en die maakt ie met boterhamworst en curry en dan in de tosti machine.
|
Citaat:
|
ik eet inderdaad ook wel eens chips op brood! da's echt lekker!! wel op witbrood dan :o
|
toen ik nog vlees at vond ik dit altijd lekker:
stokbrood insnijden (niet helemaal door) en in elk sneetje een stukje spek en een plakje kaas..dat in de ove tot het spek gaar is en de kaas gesmolten..en natuurlijk het stokbrood knapperig.. Yum! (y) maar dat is misschien niet zo raar :o |
Bloemkool met satésaus, smaakt echt goed!
|
Citaat:
oh dat was ik dus vergeten!! Mensen die hier komen eten vragen altijd: mm, culinair experimentje van je moeder? :cool: |
Citaat:
|
Satésaus is gewoon lekker :)
Satésaus kan overal op:) brood, chinees, bloemkool, asperges, spruitjes, erwtjes en worteltjes, vegetarische dingen, komkommer... jummie |
Citaat:
Dat ben ik met je eens Satesaus is gewoon super!! oja en ik ken iemand die boterhammen met pindakaas+jam eet. BAH!! of doen meer mensen dit? |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een keer een kersentaart lekker staan uitkotsen, daar komt het op neer ennuh hmmmmm satesaus :D |
Is 's morgens om half zeven ontbijten met een broodje hamburger speciaal, een glas cola en twee gevulde koeken een rare eetgewoonte? Dacht het niet, he? :(
|
geprakte aardbeien gemengd met melk en suiker.....
melk in je thee... op je brood of rijstewafel pindakaas met hagelslag.. maar kweenie of dit raar is..! |
Boterham met ei en stroop.
Boterham met speculaas. Boterham met kaas en stroop. |
Citaat:
|
hehe ok, maar heel veel andere dingen die hier gezegd worden zijn ook niet raar :p
dussss.......... |
boterham met kaas en hagelslag :)
boerenkool, aardappels en slasaus :) verder eet k redelijk normaal |
Citaat:
|
boerekool met appelmoes :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spaghetti met tomatensaus! http://www.twansoft.com/forum/funny/rolling_eyes.gif
|
Citaat:
|
ontbijtkoek met pindakaas.
|
als ik wiet aant brokkelen ben, eet ik altijd de takjes op :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
macaroni met gehakt, spinazie en ketchup (allemaal door elkaar) Jammie! :D
|
Ik neem weleens duo penotti met leverworst/kaas op m'n brood.
En ik eet veel (o.a. macaroni en bami) curry maar dat is niet echt raar. |
pitta met choco
|
alles wat ik kook vind me ma raar..... ze spoort niet,.... :D
maar me laatste creatie witte boterham met daarop gebakken giros vlees met giros kruiden en rode pesto dan t broodje besmeren met pesto en mayo vlees dr op en daarover heen nog een klodder zure room en chili saus.... valt toch best mee??? owjah en een witte boterham met kaas chocopasta en pindakaas van de AH met nootjes :) mmmmmmmm :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |