![]() |
Benny Benassi - Satisfaction
TOPLIED!!!!! (y)
En de clip is ook wel oke! :rolleyes: :D ;) |
clip niet gezien, maar nummer is wel oké. Alleen wel eens eerder gehoord.. :/
Dance is het trouwens. |
Hoorde van collega dat nummer al twee jaar oud is!
|
Citaat:
|
whaaaaaa ja idd. cool nummer en die clip is uberbriljant... zo fout allemaal.... :D
|
de eerste minuut is het nummer wel ok, daarna te eentonig..
en hij is nu al stukgedraaid enzo.. |
die andere nummers van bennie benassy zijn ook dik bruut
|
bennie is mijn held
|
wel grappig als et op de radio voorbij komt
clip is echt onzin |
Benny Benassi? Dat klinkt als iets uit het Indische restaurant
|
Benny Benassi's sound vind ik echt crap. Zijn remix van Tomcraft's Loneliness is in exact dezelfde stijl gemaakt.
Vind Benassi 3x niks als producer. Als DJ heb ik hem helaas nog niet aan et werk gehoord. |
Het nummer opzich vind ik al nix en dan zit er ook nog zo'n verschrikkelijke, nietszeggende clip bij.
Ik quote Zappa: Modern music is a sick puppy. |
lekkere clip jah. Die damens mogen eens bij mij een beschuitje eten :)
|
Citaat:
|
lekker overdreven nummer, geweldig om wakker mee te worden na een nacht zuipe :D
|
die clip lijkt net een spotje van de gamma
|
voor als de dames slapen, het nummer brengtr je automatisch in een ritme (y) :D ;)
|
Sinds ik de clip ken vind ik het een verschrikkelijk, afgrijselijk TMF-lied, niets meer over van de clubhit van een tijdje geleden :mad: (n) (n)
|
welke lamer delete mijn post?
ohja...flikker op met je Benny Benassi |
nummer is wel oke, clip vind ik minder (tsja, ik ben geen pot, als het nou mannen waren geweest... ;) :rolleyes: )
|
Ik vind ut een K** nummer en een vrouwonvriendelijke clip
BAH |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die vind ik juist geniaal, zo over the top goor. geweldig, het nummer is ook gaaf, toch wel ja.. |
Citaat:
|
super relax nummer (y)
clip volgens mij niet gezien.. maar het nummer moet me denken aan de clip met zo'n geel/oranje knuffeldiertje. Of is dat die clip? Zo niet.. iemand die weet hoe dat nummer met dat knuffeldiertje heet? |
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/olmedia/179000...4236_flatx.jpg |
Is nou echt zo'n clip waarbij je het geluid eraf moet zetten en iets anders uit je mp3-collectie o.i.d. opzetten en dan maar kijken
|
Citaat:
het is zo' clip waarbij je het beeld moet uitzetten, en vervolgens je vriendin een drilboor moet laten bedienen. |
opzich wel lekker nummertje ja, hoewel het niet echt mijn stijl is...
|
Citaat:
owja, bedankt :) |
wat een gezeik , tis gewoon een Geile plaat
|
No sex van benny benassi vind ik stukken beter.....zeker een aanrader
|
ik vind m ook wel leuk..
maar er was eerst toch ook een andere clip?? Met 4 mensen ofzo en die stonden daar maar te staren en dan kwam er n ballonnetje en dan begon bv de linkse: Push push push blablabla.. daarvan ken ik t nummer, maar nu zie ik alleen die drilboorclip |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |