![]() |
Nat worden
Waarvan worden jullie vrouwen nou nat, is een geile tongzoen al genoeg of is er meer voor nodig
|
Das heel afhankelijk van de situatie hoor. Vaak issser voor mij wel wat meer nodig.
Maar zoals ik al zei, het hangt ook van de mate van geiligheid enzo af. |
Dat verschilt inderdaad .. net hoe je stemming is. De ene keer is een hele intense tongzoen al genoeg, en de andere keer niet.
|
In Monty Python's: The meaning of life is daar een geweldige scene over. Vaginal juices and how to make them flow, als officieel onderdeel van het curriculum. Inclusief aanschouwelijk onderwijs van de hoofdmeester en zijn vrouw. De hele klas echter kijkt liever naar voetbal.
|
Hangt er vanaf, ja. Als jij nou heel lekker bent en je zoent heel goed, dan kan dat voldoende zijn. Zou d'r echter niet vanuit gaan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt zeker aan de situatie, soms als ik met mn vriend over straat loop, en me gedachten dwalen af, voel ik het al btje nat worden, zeker als het lekker warm weer is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tongzoen kan genoeg zijn ja! Of gewoon strelen over mijn rug en buik..
|
<edit> Mocht je een geweldig figuur hebben, probeer het volgende dan eens: trek alleen een latex slip aan (was het nou een string of gewoon, Qimm?), hang er een staart aan, doe gescheurde netkousen over je ... nou ja, eigenlijk alleen schouders en armen, leren dingen om je polsen, een halsband met spikes om je nek en word met een lijn aan die halsband meegevoerd door een discotheek terwijl je je heel... mja, dierlijk ;) gedraagd, en ook zo beweegt. Gegarandeerd succes bij Morgan.
|
Citaat:
|
Van water word ik heel erg nat.
:p |
Qimm en Morgan, houden jullie er svp rekening mee dat ik nog moet eten?
* mannen in speelpakjes, aggat* |
Sommige mannen zijn heel mooi in speelpakjes hoor, maar zoals Robbie Williams al zingt: "All the handsome men are gay"
Is niet helemaal waar trouwens.. :) Ben dat liedje nu aan het horen, vandaar. ((nutteloze post)) |
Citaat:
Voor de nieuwsgierigen. Maar ligt het nou aan mij, Qimm, of was hij lekkerder dan op dit plaatje wat betreft gezicht? Lichaam - oiiii. :o Jammer dat je de rest van de outfit niet kunt zien :p *geen medelijden met poesiefox* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon het strelen van de tepels. En dat na een lekkere zoenpartij. Mja, dan moet het goedkomen. :D
|
Soms krijg je mij al helemaal gek van niet meer dan een intense tongzoen, maar meestal is er wel wat meer voor nodig... :D
Beetje streelwerk enzow... |
Hm, dat ligt aan de stemming.
Soms heftige hete tongzoen, soms meer en soms gewoon dat hij er is. |
Citaat:
|
Ik heb er nooit zo op gelet waar ik nou echt natter van word eigenlijk..
|
Citaat:
|
Ik heb op de link geklikt. Oow, wat vreselijk. En ik had nog niet eens ontbeten. Ik denk dat ik lunch ook maar oversla... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als mijn vriend het initiatief neemt, dan is er verder niets meer voor nodig. zodra hij me mee sleept...
Klinkt een beetje holbewoner achtig, maar misschien is het iets van een oer instinct :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou is het nog niet zo heel erg als je maar een klein beetje vochtig wordt, maar als je zoals ik echt behóórlijk nat wordt, dan heb je dus wel een probleem als je op de gang in school stiekem staat te kussen (n)
|
Citaat:
|
verschilt... meestal al wel van een tongzoen jah....
|
Citaat:
|
Valt te zie, afhankelijk v de situatie, een kus kan genoeg zijn, een aaitje, of soms is er veeeeeeeeeeeeel meer voor nodig, je kunt het niet zomaar commanderen, is elke keer anders...
|
Citaat:
|
Nat wordt ik wel van een geile tongzoen, ja, als het een geile is, en dat is het natuurlijk, want een geile tondzoen die niet geil is is geen geile tongzoen. Hmm, de combinatie van die woorden alleen al is leuk:P.
Nat genoeg voor sex, daar is wel wat meer voor nodig, strelen etc. |
ligt er bij mij ook helemaal aan hoe ik me voel..
Als ik echt moe ben dan is er inderdaad heel wat meer voor nodig.. Ben ik topfit dan moet het genoeg kunnen wezen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje jammer van het plaatje imo.
|
Citaat:
|
..
:d |
:D Ja, hij staat idd niet mooi (ok, heel lelijk) op het plaatje... geloof me, hij was ook knap :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |