![]() |
verjaardagen,tips,enz...
volgende donderdag is mijn 18e verjaardag, ik wil er een leuke dag van maken maar ik heb echt geen idee wat ik kan doen. Het probleem is namelijk dat ik vb. thuis geen feestje kan geven want we zijn hier aan het renoveren en het mag ook niet te veel geld kosten want euh ja dat heb ik dus niet
dusseh ....tips? en om het topic wat uit te breiden: *wat was jullie meest geslaagde verjaardagsfeest? *wat is het dat een verjaardag voor jou "geslaagd" maakt (sorry vage formulering) |
Dan doe je gewoon niks, lekker rustig. Je gaat met je vrienden naar een cafeetje en geeft een rondje o.i.d.
Ik maak van mijn verjaardag ook niet al teveel drukte, juist rustig (denk aan: geen neefjes die de boel afbreken en geen tantes met snorren die steeds aan je wangen zitten en vervelende vragen stellen) |
Citaat:
|
Citaat:
nou ja wel een probleem minder :) |
Ik vier mijn verjaardag nooit uitgebreid. Soms doe ik wat met vrienden, soms komt alleen mijn familie, maar echt bijzonder is het niet. Ik hecht er ook niet zo veel waarde aan. Mijn verjaardag is geslaagd als ik de dag zonder al te veel trauma's overleef ;)
|
Geef een feestje bij een vriendin waar iedereen ontzettend lam kan worden. :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Misschien kan je met je vriendinnen etc naar een cafe gaan, dan geef je 1 rondje en de rest betalen ze lekker zelf :p
|
Citaat:
|
laat aan je vrienden doorschemeren (heel sneaky natuurlijk) dat je een supriseparty voor je 18de verjaardag erg leuk zou vinden!!
gheh gheh gheh dan hoef je zelf dus niets te regelen alleen ben ik bang dat je daar een ±week van te voren iets te laat mee bent |
|
Ga wat leuks doen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |