![]() |
Wie heeft zijn lief hier op het forum gevonden??
Wie heeft zijn lief hier op het forum gevonden??
Voor de mensen die het nog niet wisten ik heb nu iets met bloompje (hoofdzakelijk dankzei het flirt topic) maare zijn er hier nog meer forummers die hun verkering/relatie via het scholieren forum hebben gevonden? |
mijn broer :)
|
Citaat:
*geeft ondersteunende knuffel* |
Nope!
|
Citaat:
|
In t verleden wel eens wat leuke meiden tegengekomen, maar nooit echt serieus geworden, wel sommigen gemeet, maar nooit serieus geworden. Zal wel aan mij liggen, dat ik het niet te serieus neem tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd iig. (Er zijn veel topics over dit onderwerp btw, maar goed.)
Paar waar van ik het weet (ik vergeet er vast, maar goed): ekki & crazyjaap murwari & Boogie autodropje & waaromniet? Gothic & tacidvs (staat al in een andere topic, neem aan dat ik het nu wel mag zeggen dus...?) Leonoor & iamcj Alicia Silverstone & ******** (das toch nog steeds aan?) Dusjcrib & Embraced Pale Death StefanLovertje & SuperS (als dat nog steeds aan is) ? & MazeMouse Jadie & Unexplained ('k weenie of dat door het forum ontstaan is?) |
Marcade & MazeMoose :o
|
Mensen die ook wat hebben (of hadden):
Loontjuh & City2000 Bikkelvrouw & Checko ! am mE & Wim Wok ikheetfroukje & Tampert (?) Essie & MazeMouse (ook even opgezocht) |
Ik ben btw niet verliefd geworden op de 'forumpersoon' iamcj. ik werd pas verliefd toen ik hem irl kende ed, daarvoor vond ik hem wel al erg aardig ed, maar 'de vonk' sloeg pas later over.
(= dus Leonoor ;)) |
Citaat:
|
ff de lijst tot nu toe
Paar waar van ik het weet (ik vergeet er vast, maar goed): ekki & crazyjaap murwari & Boogie autodropje & waaromniet? Gothic & tacidvs (staat al in een andere topic, neem aan dat ik het nu wel mag zeggen dus...?) Leonoor & iamcj Alicia Silverstone & ******** (das toch nog steeds aan?) Dusjcrib & Embraced Pale Death StefanLovertje & SuperS (als dat nog steeds aan is) ? & MazeMouse Jadie & Unexplained ('k weenie of dat door het forum ontstaan is?) Loontjuh & City2000 Bikkelvrouw & Checko ! am mE & Wim Wok ikheetfroukje & Tampert (?) Essie & MazeMouse (ook even opgezocht) Warsocket & Bloompje :D |
Citaat:
Punt1: Ik ben hetero Punt2: Ik heb al lang een vriendin :P Dus ik zal je helaas dan bij deze uit de droom moeten helpen :P |
Citaat:
|
Citaat:
(*eek* een dubbelganger) |
Jaaaaa, roddels!
|
Citaat:
poesiefox wil stiekem met wat jongens en meisjes van sexualiteit vrijen :o |
Citaat:
Jongens EN meisjes maar liefst! En bij voorkeur tegelijkertijd natuurlijk. De volgende meeting is bij mij thuis kids! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ex-lief ook ;)
|
raaah + ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet via het forum wel via internet....
|
Citaat:
|
Citaat:
* weent bitter* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeet Morgan & Nare Man niet. :o
|
Citaat:
Nou ja, wat er nog van over is natuurlijk na het nieuws van jou en Maze Moose. * snottert, haalt neus op, boent met grote boerenbonte zakdoek tranen weg* Goed, volgende slachtoffer.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Xanandu & meriekuh :)
|
Citaat:
Y'mean.. Parallel & nare man :) |
ikkuh ook ! :D
|
Citaat:
|
Niet via dit forum, maar via de chat van scholieren ...
|
Citaat:
Maaruhm, ach, Wouter heeft een pedopasje hoor. |
Citaat:
Vandaag precies 6 maanden en 2 dagen :D |
Verleden jaar september verveelde ik me en zat op contact gezocht. Unex had daar zo'n oproepje neergezet voor msn contacten. Eerst dacht ik: Neh, ik doe het niet. Later toch toegevoegd.
Het is goed afgelopen, we hebben nu ongeveer 7,5 maand *jeej* |
Roos en ik hebben 'iets' gehad, maar dat was meer een romance en geen relatie. Bovendien was dat maar 2 maanden en in 2002.
|
Citaat:
|
Citaat:
of loop ik gewoon achter :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |