![]() |
[honkbal] Nederland wint EK
De Nederlandse honkbalploeg heeft in Haarlem het Europees kampioenschap op zijn naam geschreven. De ploeg van bondscoach Robert Eenhoorn en interim-coach Davy Johnson won in de finale van Griekenland. Nederland was in het Pim Mulier-stadion met 2-0 de sterkste. Oranje scoorde in de derde en de zevende inning.
Geen honkbal-liefhebber op het forum? |
Eh....tsja, ik volg honkbal eigenlijk helemaal niet...
Maar het is toch leuk om te horen.:) |
uhh khad de laatste 3 wedstrijden wel gezien 's avonds rond 11/12uur ofsow, maar dat was omdat ik nix te doen had. Dus wel leuk voor hen, maar egt boeien doet ut me nog steeds niet ;)
|
Prachtig natuurlijk dat Nederland het EK wint ik had alleen niet echt verwacht dat Griekenland in de finale zou staan maar Italië.
Wat volgens mij het land is samen met Nederland wat tot de 2beste van europa hoort. Verder volg ik het honkbal wel redelijk en vind het ook leuk (ook om te doen). Maar meestal kijk ik ff op teletekst ofzo naar de uitslagen en af en toe op sportjournaal een samenvatting.(kan ook niet bijna niet anders er is nooit een live(intergraal) wedstrijd op volgens mij) En dat een belg hier nou een topic over moet maken :D |
Ik heb het wel gezien, maar het niveau en de sfeer eromheen vind ik gewoon niet leuk genoeg om er regelmatig naar te kijken. Ik zag het toevallig omdat er niets anders leuks om tv was... Maar ja, leuk voor Nederland, op naar de Olympische spelen :D
|
ik vond het leuk om te zien (y) Nederlandse pitcher was erg goed, en ook de slaggemiddelden van bijna alle spelers waren goed
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |