![]() |
kan het niet loslaten, voel me echt wel slecht
ik heb voor het eerst in mijn leven geprobeerd mijn gevoelens min of meer op papier te zetten
het brengt natuurlijk niet goed genoeg over wat ik voel, maar beter lukt het niet, vraag niet waarom in het engels en beschouw het niet als gedicht, daarvoor is het van geen kwaliteit Every time I keep on making the same mistake Over and over again, hoping it has changed Though I never really expressed my feelings towards you They torture me every night, every single moment If you would only know how I really feel about you If you would only know how much pain you bring to me Even though you don’t realise it yourself Even though you think of us as only friends and nothing more Even though you think nothing’s wrong It hurts me more than you could ever imagine Every moment with you is worth more than anything I could imagine Just to know you’re with me, close to me Because every touch gives me a warm feeling inside, even just a touch of our hands When a silence falls you may think of it as a strange moment not knowing what to say, But for me it’s worth so much more than these sometimes meaningless words Because then I realise how beautiful you are to me But at the same time it also hurts me more than anything To know that it will soon end and will have meant nothing to you Just seconds after you leave I already miss you I want to see you, feel you, be close to you So I wait for that next moment that will come And I cherish it like nothing else But afterwards again terrible pain comes up Knowing for you it wasn’t special at all And knowing one day even these little moments will fall That’s the reason why it’s hard to be myself when I’m around you I can’t act the way I do when I’m with an other friend Afraid to do something wrong, afraid of telling you what’s going on we zijn gewoon vrienden, en zij wil niets meer, het grote probleem is dat ze de ene dag enthousiast is en babbelt met mij, heel lief is, mij soms eens vastneemt,... ze zegt dat we goede vrienden zijn, ma de volgende dag(en) doet ze zo koel en laat niets van haar horen ik voel me er rotslecht bij en het duurt al zo lang, maar je kunt je gevoelens niet gewoon onderdrukken gewoon een woordje evenuteel wat hulp zo goed doen |
tja sorry heb dat engelse gedeelte niet gelezen hoor, me engels is (n) Maar wat ik begrijp is dat ze elke dag weer anders tegen je doet.... Das klote als ze je vriendin is, praten praten praten en vind het uit!!
|
Ik heb volgens mij hetzelfde als jouw meegemaakt....
en tja tis een kut tijd...maar goed, praat er met haar over. En als het nooit wat kan worden probeer dan egwoon vrienden te blijven hoe moeilijk dat ook kan zijn in het begin. Veel Succes. (y) |
Citaat:
when silence falls ;) (zonder 'a' dus) |
Je zult het haar toch duidelijk moeten maken want anders kan zij er ook bar weinig mee of zie ik dit fout :confused:
|
Citaat:
ik had al heel wat moeite om het hier op een site te zetten met mensen die ik niet ken en ij niet kennen probleem is dat ik nog niet echt rechtstreeks met iemand over zoiets gepraat heb, en als het met haar is wordt het nog erger als ik het dan eens doe denk ik dat ik na 2 zinnen wil weglopen van schaamte, en wat drinken is in dit geval een oplossing die niet in mijn opkomt, het is niet gewoon iemand proberen te versieren en achteraf ook, als ik ze de volgende dag zie weet ik zeker dat ik niet in haar ogen durf kijken en zal geen woord weten te zeggen, het zou heel onwennig zijn tips moet ik niet vragen anders krijg ik toch "wees jezelf"? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |