![]() |
[GFX]mn eerste (ongeveer)
Hey,
ik weet niet of jullie van zulke photoshop kunst houden, maar ik ben net ermee begonnen en ik vroeg me af wat jullie er van vinden of wat ik eraan moet veranderen (of er gewoon mee moet stoppen ;) ) http://images.deviantart.com/large/w...Light_-_LV.jpg groetjes |
ziet er wel leuk uit :).
verder heb ik er ook weinig verstand van eigenlijk :). |
ziet er op zich wel leuk uit ja, maar ik heb t al 10.000 keer eerder gezien
|
tja....et doet me niks
|
Citaat:
|
gebruik alsjeblieft geen lens-flares meer... dat is al zoooo vaak gedaan, en zoooo not done...
verder opzich best een aardige prent voor een eerste |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste paar keren dat ik iets uit Photoshop probeerde te krijgen was het niet meer dan geklieder zonder enige waarde. Ik zou zeggen: de techniek heb je, probeer wat meer aan het idee en de originaliteit te werken, en voila, je hebt een geweldige kunstrichting om in verder te gaan... |
Bedankt voor het commentaar allemaal, ik had namelijk welleens zulke dingen gezien en heb vervolgens een tutorial gevolgd op internet en ben toen zelf met effecten in photoshop gaan knutsellen tot dit er uitkwam. Wat origineliteit betreft hebben jullie gelijk, dat komt ook vooral door die tutorial en het bekijken van andere werken denk ik, maar ik zal proberen er wat originelers uit te krijgen :)
|
Het ziet er best space uit verder heb ik er ook geen verstand van.
|
Wat wil je ermee?
|
Het is leuk voor een achtergrondje.
|
Citaat:
|
als dit ECHT je eerste ding is, kom je er wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |