![]() |
verliefd? of niet??
Ik zit ff helemaal in de knoop, snap niks meer van mezelf.
Ik heb een hele goede vriend met een hele lieve moeder. Maar nu wil ik echt steeds liever bij zijn moeder blijven dan bij hem, ik mis haar steeds enzo. Ze doet ook echt super lief en bezorgt tegen me. Nu weet ik echt neit wat ik met dit gevoel aanmoet... Iemand een id ? Sorry voor t vage verhaal :confused: |
Ik denk dat het om het 'moederlijke' gevoel gaat,
wat je verward met verliefdheid.. Misschien omdat je dat zelf mist? (of niet genoeg krijgt van je eigen moeder?) |
k weet niet of het verliefdheid is, k denk meer iets zoals Quiana schrijft...
miss omdat die moeder zo lief en bezorgd is voor je en je dat idd mist oid... naja, k weet het verder eigenlijk ook niet *nutteloze reply* kuzzies mir |
maar ben je bang dat je verliefd op z'n moeder bent? Of twijfel je gewoon of je wel verliefd op je vriend bent.
Ik zou iig s met je vriend buitenshuis afspreken, en kijken of je verliefd op m bent. Verder zou ik t ook niet weten... :s |
-> liefde & relatie
|
Ik denk niet dat je verliefd bent (al is dat voor mij natuurlijk moeilijk te beoordelen zo), maar misschien zie je haar gewoon echt als een goede vriendin/moeder en mis je die gevoelens bij je eigen moeder/vrienden...ik denk dat het dat eerder is.
|
ben het eens met al het bovenstaande.
Je mist wat, en dat zie je terug in de moeder van je vriend :) |
Denk dat je iets mist wat je thuis niet hebt en bij hem thuis hebt gevonden in zijn moeder.
|
Krijg je vlinders van die moeder?
|
Ik weet t niet precies, vlinders, jah kweenie ik weet alleen dat ik gewoon echt graag bij haar wil zijn en dr gewoon echt best wel heel erg mis als ik niet bij haar ben. En alle kansen aanpak die er zijn om haar ff te zien. Maar het is toch raar, het is de moeder van een van mn beste vrienden :confused:
Maar ze is wel gescheiden ;) |
Citaat:
|
ik denk dat jij de enige bent die kan zeggen of je verliefd bent of nie
niet een aantal forummers dat er helemaal niks mee te maken heeft... |
Hoe is de relatie met je eigen moeder?
Kan het zijn dat je in de moeder van je vriend een moederfiguur zoekt wat je zelf nooit gehad hebt ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik geloof dat d'r btw wel veel meisjes zijn die tussen de 14 en 16 jaar veel om een oudere vrouw geven. vaak is dat een lerares of een buurvrouw ofzo, maar dat zou dus ook best de moeder van je vriend kunnen zijn. maar ook hierbij kan ik niet voor je bepalen of het puur het 'geven om' is of het 'verliefd zijn op'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |