![]() |
Vriendschap + seks
Heb je dat weleens gehad dat je gewoon bevriend bent met iemand, dus geen relatie hebt maar wel met elkaar 'sext'?
Ik ken een jongen waarmee het best goed klikt. We hebben allebei geen zin in een echte relatie maar zijn wel heel erg tot elkaar aangetrokken :o Ik heb er dan op zich ook geen moeite mee als het gewoon een vriendschap is met af en toe seks, maar aan de andere kant ben ik bang dat het op een dag fout gaat. Dat de een toch meer gevoelens krijgt etc. Hebben jullie dit weleens ervaren, ging dit goed/fout en waarom? |
Yep, heb meerde van dat soort seksrelaties gehad, en dat is altijd lange tijd goed gegaan. Maar, je moet wel vantevoren hele goede afspraken over e.e.a. maken en METEEN een streep eronder zetten als een van de twee "liefde" gaat voelen. Mij is het altijd reuze goed bevallen, en de dames met wie ik dat deed ook. Zou het dus in jouw geval gewoon doen!
|
Nee nog nooit gedaan maar op zich zou ik het zeker doen als het mij werd aangeboden...ik denk niet dat er iets op tegen is en het kan de vriendschappelijke bang zelfs versterken denk ik
goede afspraken zijn een vereiste |
Ik zelf heb zo een relatie. Ik ben niet verliefd op hem, maar af en toe sex kan geen kwaad. Aangezien wij toch niet "een partner" tegen zullen komen maakt het ook niet zoveel uit.
|
Ja, maar onvermijdelijk ga je (ik) dan toch veel meer voelen en dan is het heel moeilijk als er een einde aan komt..:(
|
Citaat:
|
Ik ben bang dat het a.h.w. 'vanzelf' tot een relatie uit gaat groeien terwijl dat niet de bedoeling is. Tja, de grens is gewoon moeilijk. In een relatie heb je natuurlijk ook vriendschap en seks...maar dan ook nog verliefdheid.
Duidelijke afspraken maken is natuurlijk heel belangrijk, alleen je kunt natuurlijk niet 'afspreken' dat je niet verliefd op iemand wordt. Gevoelens gaan toch wel overal door heen. Hm kan best gecompliceerde situaties opleveren eigenlijk. Ach ik geniet er nu iig maar van :) |
haha ik denk ook niet dat ik een partner tegenkom, laat staan iemand die seks met me wil
naja goed, ik voed mij wel met mijn goede geest :S |
Hmz, wel ongeveer, dwz was niet bijzonder goeie vrienden maar zaten wel vaak te vozen :p (nooit echt mee naar bed geweest of zo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vriendschap + sex zonder liefde ???? :eek:
voor mij is sex = LIEFDE bedrijven |
Nou, ik ben nog maagd, maar ik zou als je wanhopig bent nog steeds geen sex zonder liefde kunnen hebben, tenzij het wel een heel lekker iemand is, maar dan komt het van mijn kan.
Snappie nog? |
Het heeft niks te maken met wanhopig zijn. Het is niet de eerste keer dat ik seks heb en ben er ook echt niet speciaal op uit. Maar met deze jongen is het gewoon fijn. Geen verplichtingen verder.
|
nee, geen ervaringen
en die komen er ook nooit want: ten 1e: sex is voor geliefden, niet voor zomaar ten 2e: ik niet zal neuken |
Citaat:
|
Citaat:
Correct me if wrong. |
Citaat:
|
Citaat:
Geniet ervan...! kus Belladonna |
bij mij is het ook een keer andersom geweet. ik bedoel gewoon van eerst heb je iets met je vriendin en doe je van alles. daarna gaat de relatie over, maar ga je wel door met de leukere kant van het verhaaltje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al 2 keer gehad :o slet de luxe dat ik ben :o ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind er nix mis mee, ik ben het ook van plan..
Met een hele goede vriend van mij, ook zonder verdere bedoelingen |
hmm het onderwerp komt me bekend voor...maar als je eenmaal iets begint te voelen is niet leuk nee..want het was niet wederzijds...en afstand te groot..dan houd het op..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |