![]() |
Lagwagon @ Melkweg - 2 Sept
aldus punx.nl
staat alleen nog niks bevestigd op melkweg.nl maartoch! Net zo sentiment als Pennywise, en dus ga ik. :cool: |
ja, daar ga ik ook wel heen
|
als ik geld heb misschien
|
waren die daar laatst ook al niet...? oh nee, dat was Less Than Jake.
|
Citaat:
|
Klopt, Fatwreck heeft het me net bevestigd (y)
I'll be there |
/16/03 Rock Am See Festival Konstanz, Germany
8/17/03 Hard Rock John Tholey, Germany 8/18/03 Spot Kassel, Germany 8/21/03 Malmo City Festival Malmo, Sweden 8/23/03 Reading Festival Reading, UK 8/24/03 Leeds Festival Leeds, UK 8/26/03 Two Days A Week Festival Wiesen, Austria 8/27/03 Alter Stadtbahnhof Schweinfurt, Germany 8/29/03 Pukkelpop, Festival Pukkelpop, Belgium 8/31/03 Terremoto Festival Weeze, Germany 9/1/03 Musikzentrum Hannover, Germany 9/2/03 Melkweg Max Amsterdam, Netherlands 9/3/03 Stadtpark Hamburg, Germany (Reconstruction Festival w/ Mad Caddies) 9/4/03 Columbiahalle/Parkplatz Berlin, Germany (Reconstruction Festival w/ Mad Caddies) 9/5/03 Circus Krone Munchen, Germany (Reconstruction Festival w/ Mad Caddies) 9/6/03 Eishalle Deutweg Winterthur, Switzerland (Reconstruction Festival w/ Mad Caddies) 9/7/03 Independent Days Festival Bologna, Italy 9/9/03 Rock Stone Montpellier, France 9/10/03 Salle Du Ramier Toulouse, Fance 9/11/03 Razzmatazz 2 Barcelona, Spain 9/12/03 Divino Aqualun Madrid, Spain |
als het goedkoop is en ik bij roxane kan pitten
|
Citaat:
in de zin van: I don't like it |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu we toch met tourdates gaan strooien:
RECONSTRUCTION FESTIVAL TOUR feat Rancid, Lagwagon, Pennywise, AFI, Mad Caddies, Boysetsfire, Alkaline Trio, Thrice, Saves The Day 29.08. D Pirmasens – Reconstruction @ Rock Im Wald 03.09. D Hamburg – Stadtpark 04.09. D Berlin - Columbiahalle/Parkplatz 05.09. D München – Circus Krone 06.09. CH Winterthur – Eishalle Deutweg Booking: www.destiny-tourbooking.com jammer maar zo weinig dates, de line-up verschilt ook iedere keer, ik ben er in Berlijn |
Lagwagon is uber, om sooz-mailadres ff te quoten.
|
hmm, toch maar eens mijn ex een belletje geven, die ziet dit wel zitten (net als ik dus :D )
|
Citaat:
en over lagwagon in de melkweg. uh ja misschien, lagwagon is alleen niet erg boeiend... maar goed.... even kijken kan geen kwaad... |
Citaat:
|
Citaat:
... En over Reconstruction.. mweh, beetje te ver weg, misschien Hamburg want daar heb ik nog familie zitten. |
Sentiment.
Als ik dan m'n ov heb ga ik denk ik wel. |
Citaat:
yay! the more the merrier :D jullie zijn welkom, dat zou een ware mornin after jammmsessie kunnen worden |
Citaat:
LOLLL , jouw kit heerscht, als je dat maar weet. |
killermachina85, wij gaan samen he?! :p
nee, serieus, vet, ik ga -->(4 komma's) |
Citaat:
|
Citaat:
|
-en natuurlijk wil ik dan ook bij rox blijven pitten. Hoor. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
we kijken dr naar uit. :p |
hoei daar wil ik wel heen ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LÓÓL , moest er net ook aan denken. Ik heb excel al in de aanslag. |
Citaat:
Daarbij gratis ontbijt en een exclusieve rit naar het station op mijn speedy gonzales spartaatje voor de uitverkorene cut the crap rox |
als het echt zo is, gaat ik zeker!!!
|
Citaat:
ik ga ook! woei! |
misschien kom ik wel als ik geld over heb
lagwagon vind ik niet echt goed, maar als veel vrienden van mij naar dat soort bandjes dan ga ik wel eens mee zodat ik een avondje lekker ongeinteresseerd voor me uit kan staren, of geheime gangen ga ontdekken in de wc. de wc van de melkweg is erg interessant. |
Citaat:
|
Ik ga waarschijnlijk ook, ik moet alleen wel eve aan geld zien te komen aangezien ik ook zeker naar Pennywise ga en misschien ook nog naar Anti-Flag (erg vervelend, Anti-Flag komt op de 24ste en Pennywise op de 25ste (augustus voor het geval jullie het niet wisten) En ik heb ook nog gister een kaartje voor Deftones gekocht... OEiiiioeiioeiii dat wordt nog wat... :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
is 2 sept op een maandag? pleaaaaaaaaaaaaaaaaaase niet want dan kan ik niet:(:(:(:(:( |
Citaat:
:eek: WACHT, ik ga het opzoeken... He Flut, het is op dinsdag... :mad: Naja, ik zie wel wat er gebeurd... ik ga waarschijnlijk toch wel... GneGneGne :p |
Citaat:
|
Citaat:
Mooooi :D |
Ik ga denk ik wel...moet alleen nog even heeeeeel erg slijmen bij een vriendin om daar te blijven slapen :p
|
50?
|
Citaat:
|
ik vind double plaidinum het vetst
friso vindt hoss het vetst gerlo vindt let's talk about feelings het vetst ze zijn allemaal vet nieuwe shit is ook nog wel kostelijk |
Citaat:
Bury the Hatchet, Child Inside, Never Stops (nieuwe cd), Dividers (nieuwe cd), Noble End, Of Mind And Matter, Randal Gets Drunk, May 16, urgh. Kweet zo even niet meer. Oja, E Dagger is wel lief. Dus. Wat gaan dr trouwens veel forummers (y) |
Citaat:
En ja ik ga naar Lagwagon. Ter informatie |
MM Reconstruction lijkt me echt de shit..
Beetje jammer dat het idd zo ver weg is.. En tsjah Lagwagon wil ik opzich wel zien.. Maja niet echt geld ofzo :( .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |