![]() |
Wanneer wil jij Seks ??
wanneer zijn jullie toe aan seks ? :confused:
bij ons mag het pas vanaf 16 Jaar ik weet het niet :( |
Bij mij persoonlijk was het 17. Toen had ik voor het eerst echt het gevoel van 'neem me nu! :o'
|
Citaat:
Wanneer ik toe was aan seks? Toen ik een tijdje een vriendin had, daarvoor eigenlijk niet... |
14 ofzo :o
|
Vanaf m'n 15e denk ik, eind 15 begin 16 toen ik mijn eerste serieuze relatie had...nadat ik me een weg wist te banen door alle nare herinneringen aan hetgeen wat ervoor gebeurde...
|
17
|
als ik en mijn vriendin er beide aan toe zijn en dan allebei om onze liefde naar elkaar te uiten
en niet vanwege mij die weer eens gewoon ongecompliceerd geil rondloopt daar heb ik 2 handen voor gehad |
Ik was 14.
|
14, vonk zelf iets te vroeg majaaaaaa, leert er mee leven he :D
Maar om ff weer flauw te doen Citaat:
NU! :p |
De vraag is wanneer je het WILDE, niet wanneer je het deed.
|
Ehm...ik geloof dat ik voor het eerst echt zin kreeg rond een jaartje of 17 was...daarvoor had ik niet zo heel veel interesse in meisjes, ik vond het belangrijker om goede schoolresultaten te halen en een grote algemene ontwikkeling op te doen.
En verder heb ik op dit moment totaal GEEN zin in seks. |
Citaat:
|
15 ofzo
|
Citaat:
|
Wilde... 18 ofzo? deed 19, vermeld het er even bij :P
En letterlijk op de topic titel...: te vaak :o |
wilde 15 (lukte alleen nooit :) ) deed 16e
|
Pff echt willen is een lastige term
ik wilde op mijn 14e wel seks maar nu ben ik daar wel op teruggekomen ik wil nu iig nog geen seks ik denk wél als ik 20 ben ofzo misschien al wat eerder boeit niet zo |
Willen? Oh, ik was een zeer nieuwsgierig pubertje, en vanaf 14 wou ik best maar durfde ik gewoon niet. Het heeft me toen zes jaren van mijn leven gekost om genoeg moed bij elkaar te schrapen.
Wanneer ik tegenwoordig zin heb? Nou, niet op maandagochtend in ieder geval! Nare Man: zwijmelbui? Jij? |
Wat is echt willen.. toen ik 16 was en zwaar verliefd was, wilde ik het wel, maar ik was er echt nog niet aan toe. (Dus deed ik het niet). Als m'n vriendje dan aan m'n borsten zat ofzo dan wou ik het op dat moment heel graag, maar kreeg ik er later spijt van.
Vorig jaar ben ik bestwel veranderd. Ik kreeg weer een vriendje en werd weer verliefd en bepaalde sexuele "handelingen" leken me helemaal niet meer ranzig en liefdeloos, maar juist heel lief. Ik ben toen totaal niet ver gegaan, maar ik stond wel achter de dingen die ik deed. Het ging allemaal zo rustig en lief. Zo zou het weer moeten gaan eigenlijk, maarjah. |
Citaat:
En nu dan? Van rampestamp? :D |
Citaat:
|
Citaat:
"Vandaag, lieverd, gaan we orale sex proberen. En wel de vrouwelijke variant. Je mag je vast uitkleden, en daar gaan liggen.."' *wijst met pen naar bed* "ik kom er zo aan, eerst even een slokje water drinken, je krijgt zo'n droge bek van dat stoffige onderzoekswerk".* geluid van ritssluiting* * schrikt* "maar lieverd, wat doe je nu? Dat staat pas voor morgen op het programmaaaaah, Oooooh, Hhmmm."* bonk* |
Citaat:
|
Citaat:
|
overaaaal, overaaal waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn overaaaal overaaal waar de meisjes zijn is het toch fijn
|
als ik die persoon goed genoeg ken, en ik me er echt goed over voel... als ik cker weet dat ut goed zit zeg mar, kweet ook niej hoe ik ut uit moet leggen...
|
Citaat:
|
sick mind indeed :rolleyes::D
Ach.. ik weet niet wanneer ik eraan toe was.. was er al wel een tijdje over aan het denken voordat ik mn vriend vond (17 toen ik het voor het eerst deed). Citaat:
|
Citaat:
|
aaaw... niet huilen!
Tante Poesiefox heeft n ochtendhumeur, denk ik :p |
Ach, verliefdheid heeft in hoge mate een verstandsverbijsterende werking.
Offtopic: fijn dat je ouders Brammetje wel zien zitten. Met zo'n sterke oudere man naast je, durven ze je voortaan overal naartoe te laten gaan. |
Citaat:
mijn ouders zijn in een goede bui geloof ik... |
ach, vanaf mijn 12e wilde ik al sex, maar durfde ik het niet :P
Khoefde nog 2 jaartjes te wachten op de ontknoping ;) |
Zsm. ;)
|
Citaat:
"I think not," said Descartes, and promptly disappeared. |
ik wilde het al op me 12 en wil het nu elke dag ;)
Nee wanneer wilde ik het pfoe..... geen idee ik heb nu een vriendin en als zij er klaar voor was vond ik het best hoor. Ik wilde voordat ik me vriendin kreeg al sex geloof ik. Maar dat zal wel aan het woord "mannen" liggen. Verder ben ik voor me 18 ontmaagd dus vroeg zat. |
wilde; 14...deed ook 14
|
nog altijd niet? :rolleyes:
|
Nu
|
Wilde rond een jaar of 14. Deed het op mijn 16e :)
|
Toen ik 16/17 was.
|
Wilde op mijn 14e, deed aan seks op mijn 14e, maar ben nu nog steeds maagd op mijn 17e.
Zoiets. |
Kreeg zin rond mijn 14e
Was er aan toe op mijn 15e 'Het' Gedaan op mijn 16e (de rest op mijn 15e) |
Citaat:
En qua leeftijd kan ik t denk ik aan vanaf m'n 15de ofzo. |
Op mn 15e ofzo. En letterlijk: altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wilde: toen ik pas zestien was
kreeg: toen ik al een paar maanden zestien was xxx |
Citaat:
Lekker saai mannetje ben je dan :D |
wanneer ik voor het eerst seks wilde, was ik denk ik begin 17.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |