![]() |
Geile smsjes
stuurt iemand die hier wel eens?
zo ja zet hier eens wat neer wat daar in staat.. |
Ja dat weet ik zo niet hoor... Die krijg je ook spontaan in je hoofd en je zet ze neer en verstuurd ze naar je vriend en een dag later weet je echt niet meer wat je gestuurd hebt...
Meestal draait het uit op een gesprek a la telefoonsex maar dan zonder gekreun maar met uitgebreide beschrijvingen van wat je met hem wil doen en wat je wil dat hij bij jou doet en wat je bij jezelf doet en dat stuur je steeds heen en weer. |
Citaat:
|
van de gedachtes erbij....
|
Nou... een 'gesprek' via SMS als je in je tentje in Zwitserland ligt met iemand in Nederland kan toch wel leuk zijn... :o
Maar kom op zeg, denk je nou echt dat ik daar iets van op het forum ga zetten? :p |
geile sms'jes???
nee stuur en ontvang ik nooit.... Ja we sms'en weleens: ik wou dat ik bij je was en we elkaar 'konden' verwennen, of ik verlang naar je ofzo. Geil?????? Maar nog nooit van: He lekker ding je poes staat met dit weer zeker droog, zal ik hem met mijn waterkanon ff nat maken??? |
Citaat:
|
ja leuk..sexy doen in afkortingen die je toch niet kent.
hey schat, wil p.z.c, dan gr, dan or., dan rsssch., dan tr. mt kn. v, en dit alles in rllnspl. *hijghijg* |
Gezien de beperkte ruimte in een berichtje en de eeuwigheid die het duurt om de lettertjes in te typen, lijkt het mij allesbehalve erotische literatuur van hoogstaand niveau.
Wat is er mis met de echte liefdesbrief waar de vonken van afspatten! |
Ach, een suggestief berichtje op een onhandig moment kan heel leuk zijn, niet, Qimm? ;)
|
kut topic
|
Uhuh, alsof iedereen hier z'n persoonlijke smsjes gaat neerzetten voor jou..:rolleyes:
Ik heb zeker wel eens geile smsjes heen en weer verstuurd met mijn vriend, maar dat wordt erg duur op een gegeven moment, als je aan de gang blijft. Ik zou het wel leuk vinden om nog 'es zo'n smsje van hem te krijgen, maar daden zijn ook acceptabel.;) |
H3 5CH47J3 B3N J3 47 G3I1?
Nee, nu niet meer :> |
*proest*
wat een geweldig topic *sigh* oim a happy person |
offe: i N3pJoM36 7I36 7VVW373H N38 >II '3W d73H
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Help me, ik ben helemaal geil geworden mocht je het nog niet wisten.. lees hem maar van rechts naar links ondersteboven enz. |
Duidelijk dat ik niet aan geile SMS jes doe....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O nee ging ondersteboven op me handen staan das waar ook.. |
Ik heb mij nog niet meester gemaakt van een mobiele telefoon!
|
Citaat:
Zoiets bedoelde ik ook ja, gewoon dat soort dingen SMS'en. Maar een keer ging het wel naar dingen zoals 'Ik heb zo'n zin en ik denk dat ik nu maar met mezelf bezig ga...'. :o |
Citaat:
Opdrachtjes geven enzo kan ook leuk zijn. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |