![]() |
Ga nooit aan een doellat hangen!
Citaat:
Dit is toch wel erg triest. Hoe kan een doellat nou breken als je er aan gaat hangen :confused: Als het overal in Afrika zulke voetbalvelden van zulke kwaliteit zijn, heb ik het met ze te doen... |
Dat zeiden ze bij mij op de voetbalclub altijd al. In de F'jes werd je er al voor gewaarschuwd.
|
Is een van de eerste dingen die ze vertellen bij de eerste trainingen. "Ga niet aan de doellat hangen".
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij onze club zijn latten kei-hard. Die krijg je echt niet zomaar naar benedel. Misschien dat die van verplaatsbare doeltjes minder sterk zijn, maar zelfs die kunnnen vast wel 200 kg hebben geloof ik.... |
Citaat:
zuid-amerika dan toch? maar goed, mij is het ook nog nooit gezegd dat je niet aan de lat mag hangen, maar het spreekt toch in Nederland voor zich dat de lat daar sterk genoeg voor is? |
Citaat:
|
Ben ooit eens op de doellat gekropen en dan er keihard afgesmakt --> kruip ook nooit op een doellat :D
|
Citaat:
|
BIj ons zeiden ze ook altijd dat je niet aan de doellat moest gaan hangen, maar dat was omdat ze anders zouden kantelen.
|
Bij ons mag je er niet aan hangen omdat ze anders door gaan buigen in het midden. Het is me nooit verteld dat ze ook kunnen breken.
|
goh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uuh wij doen wel eens op de training soort "krachtoefeningetjes".. wie het langste aan de lat kan hangen :) dus dajje niet aan de lat mag hangen is overdreven hoor... die dingen moeten echt veel kunnen hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier in belgie zijn ook al 2 kinderen gestorven omdat de doellen gevallen waren door de sterke wind recht op hun hoofd en in hun nek.
|
Citaat:
|
ik heb een keer (in de rust) tegen een doellat aangeschoten en toen de bal over mijn hoofd terugkwam en ik hem wilde aannemen scheurde ik mijn enkelbanden ->
schiet dus ook nooit een bal tegen de doellat. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: