![]() |
Prins of Persia
In oktober komt voor de PS2 het spel de Prins of Persia uit.
Ik herinner me dat nog wel van vroeger, lijkt me leuk en jullie? |
Kan niet tippen aan het origineel :o
|
Is 3d dat wel, tja ik xie wel hoe het wordt ....denk niet dat ik hem koop, niet mijn soort ...
|
Mhhh,nou het lijkt me zeker beter dan het orgineel (relatief gesproken,natuurlijk).Ook al was die destijds best wel leuk,kan ik toch niet spreken van goede ouwe herinneringen aan PoP geschiedenis.
Maar eerlijk gezegd ziet de nieuwe PoP er echt veel belovend uit.Ook de early previews spreken met veel lof over deze titel,dus wie weet koop ik em ook wel als ie uitkomt. Hoop alleen wel dat de puzzels wat interessanter worden (in PoP 3d zogen ze) en dat de actie lekker vloeiend wordt/blijft. Ik ben iig benieuwd... |
stiekem komt ie ook voor de gamecube en xbox uit...volgens mij zelfs ook de pc :o
|
Tis al bijna eind oktober en heb em nog nergens zien liggen. Dacht ook dattie een maandje vertraagd was. Helaas moet ik sowieso wachten, aangezien ik een Xbox heb. Ik dacht dat ie in februari uitkwam, samen met de Cube en PC versie.... Het wordt iig een heel tof spel!
http://www.tothegame.com/res/game/23...een2_large.jpg |
het oude ownd
|
Ze konden zelf niks bedenken dus maken ze een remake van een oude kaskraker?
|
lijkt me echt geen klap aan,
|
Het is jammer dat deze game in 2004 ook gaat verschijnen op Xbox en Gamecube. Want wat krijgen we dan? Idd, een rechtstreekse poort van een game met ps2 gameplay en mechanics. Nee, daar zitten we op te wachten... :rolleyes:
De game is dus overduidelijk gemaakt met de ps2 en zijn verkooppotentie in het achterhoofd en dat is een kwalijke zaak voor mensen die verlangen naar een goede game. |
de orginele prince of persia is tegenwoordig als javagame op verscheidene gsm's te spelen. Da's pas leuk!
|
Het zelfde gevoel als bij het origineel zal nooit terugkomen natuurlijk.
Wat zo goed was aan prince of persia, was dat slecht 1 persoon dit spel had gemaakt en het was het eerste spel waarin de figuren vloeiende bewegingen konden maken. Daarmee bedoel ik dus dat de armpjes en benen niet van plek flitsen, maar bij de bewegingen echt een klein "filmpje" werd gemaakt. Prince 2 was al een stuk saaier maar had nog wel een beetje het spannende gevoel zoals het origineel. P.o.p3d stelde te wijnig voor. Maar Sands of Time belooft heel veel. Er is ongelovelijk veel aandacht besteed aan dit spel. Ook de maker van het origineel is erbij betrokken geweest en alle makers hebben 1001 nachten moeten lezen om de arabische sfeer te kennen. Verder schijnt de gameplay overtreffend te zijn. De prins heeft een geweldige bewegingsvrijheid (zijwaarts tegen muren oprennen, salto's vanaf muren enz). Ikzelf denk dat dit wel een waardige opvolger is. |
Citaat:
Volgens mij is het een klotespel. Dat kan bijna niet anders, als't zo gehyped wordt. En vloeiende beweging? Ehhe, volgens mij was dat er al véél eerder.. |
Het origineel, vroeger was het wel leuk ja. Heb het zelfs zonder cheats uitgespeeld toen ik een paar jaar geleden 3 jaar bij opa en oma zat met slechts een 486 met Prince of Persia.
Prince of Persia 2 had ik daarvoor een keer cheatvrij uitgespeeld. En uiteindelijk heb ik (vlak na het uitspelen van PoP 1 volgens mij) Prince of Persia 3D gekocht en ik vind persoonlijk dat de rest (relatief gezien uiteraard) niet kon tippen aan PoP3D. De zwaardvechtcombat is zo 'lekker' en ik denk ook goed uitgebouwd, de gevechten zijn echt leuk en waren uitdagend. - Nu kan ik ze allemaal met gemak aan (Multiplayer optie... dat was zo goed geweest). Ook waren er in PoP3D wat storende bugs, vijanden die bezig zijn met animaties waardoor je zo 3-4 free attacks hebt. Gedeeltes van levels die niet (goed) laden. Onzichtbare muren waar die niet zouden moeten zijn... En op een gegeven moment verlies je je zwaard ook, ik ben naar beneden gegaan en heb gezocht, ben verder gegaan... nooit meer zwaard gehad. Want na 3 levels was er zo'n level met heel veel bewegende blokken en telkens laadden ze weer verkeerd (ze bewogen zegmaar van hoogte 3 - 7 ipv 5 - 9). Als Sand of Time bugfree is en MP heeft wordt het beslist KickAss |
Citaat:
Slechts een 486 met Prince of Persia.. Voel je je wel helemaal lekker, da's een spel uit het XT tijdperk :p |
Citaat:
uiteindelijk zelfs een kleurenmonitor :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leisure Suite Larry, Othello, Castle, Rescue Rangers, Death-track.... Those were the days :) |
Citaat:
Jaja, vroeger he.. :) |
hmm, ik heb p.o.p in m'n telefoon :D
|
Moderne remakes van klassiekers zijn (N).
Larry hebben ze ook ooit zó 'gemoderniseerd' dat je er niets meer voor hoefde te doen. Nu ben ik daar bij PoP niet bang voor, maar voor de meesten zullen de goede herinneringen aan het oude spel het nieuwe spel in het niet doen vallen, omdat het behalve wat nostalgie niets toevoegt. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :D |
Prince of Persie dacht ik zo :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |