![]() |
mathildaprijs
ik vroeg me af of er hier mensen met de mathildaprijs hebben meegedaan.
Voor degenen die het niet kennen: De Matilda Prijs is een schrijfwedstrijd voor en door jongens en meisjes uit Nederland en België jonger dan negentien jaar. De Prijs is genoemd naar het gelijknamige boek van Roald Dahl en staat voor ´jong, geniaal en grappig´. De Matilda Prijs heeft als doel het bekronen van een onuitgegeven (jeugd)roman. Uitgeverij Houtekiet verbindt er zich toe het winnende manuscript te publiceren. Zelf heb ik helaas niet meegedaan door tijdgebrek. :( |
bestaat die prijs al lang? want dan baal ik als een stekker dat ik er nu pas van hoor! is dit het eerste jaar? dan baal ik ook als een stekker! ben te oud :S
|
Volgens mij bestaat ie al een aantal jaar.
Ik heb dit jaar meegedaan. Was een gelukje dat ik van die prijs hoorde, kon ik tenminste wat met mn geschreven boek doen, maar ik heb niet voor de prijs geschreven ofzo |
Citaat:
|
Ik heb mijn verhaal over Yara ingestuurd. Ik ben erg benieuwd wat ze ervan vinden, al verwacht ik niet dat ik win omdat het maar 20 pagina's zijn.
Maar toch. |
Je weet nooit :) Leuke naam, trouwens
|
Citaat:
Dat verhaal kun je overigens hier lezen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=194989 (sorry, verkeerde link) |
Bestaat er hier een site van? (van Mathilda Prijs)
Ik heb me gisteren (puur toevallig) suf gezocht en ik vond niets. |
Citaat:
(dacht ik). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |