![]() |
zoenprobleem
Kan ik wel met mijn vriend zoenen als we allebei een beugel hebben? Ik moet van de week namelijk zo'n plaatjesding. Ik ben een beetje bang ervoor...
|
Ik denk van wel....toch?
Ik heb alleen ervaring met een jongen met beugel zoenen (zelf heb ik er geen) maar dat ging........ Maar waarom niet?vraag ik me af..... |
jawel kan wel, ik heb der ook een en ik heb der nog nooit problemen mee gehad hoor.
|
doh, tuurlijk
|
Als je slotjes hebt is het geen probleem hoor!! Zelf ook meegemaakt, toendertijd hadden m'n (ex)vriendin en ik beiden slotjes. En dat ging heel goed het was niet anders als zoenen zonder slotjes, zoenen doe je inmiddels met je tong.. En als je een losse beugel hebt kun je die toch gewoon uit doen? Een losse beugel lijkt me inderdaad een beetje lastig om in te houden met zoenen ;)
GreetingZ |
Kep nog nooit een jongen met beugel gezoend maar kdenk niet dat je er heel veel last van hebt hoor, het meeste werk gebeurt toch met je tong ;) :D
|
tuurlijk
|
Ik heb geen last van mijn beugel met zoenen (niet veel althans), maar mijn vriendin heeft er geen...
Met 2 beugels lukt het vast ook wel! :D Grtz, F |
Tuurlijk kan dat ik heb er zelf ervaring mee gehad.
|
hihi
tuurlijk kun je wel zoenen met een beugel!! ik heb zelf 2 jaar lang een beugel gehad!! geen problemen hoor!! (of je moet allebei een beugel hebben ofzo??!!) |
Citaat:
2 buitenboordbeugels?? Lijkt mij lastig maar goed zit je wel samen bij de ortho en mag hij/zij ze uit elkaar halen als jullie vastzitten misschien tip voor romatisch uitje naar de ortho :D groetjes the conquer |
Erhm.. ik zie het probleem eigen nie zo.. als je hem ziet dan doe je uhm toch niet in?!
Ik heb ook een slotjes beugel met elastikjes.. als ik me vriendin zie heb ik ze nie in :) |
ja, elastiekjes kan je er uit halen
lijkt me ook niet lekker zoenen als je die wel in hebt |
ik denk dat het wel kan...
|
nee kan niet. Door de statische wrijving komen er vonken vrij. Dit wordt door de hele beugel verplaatst, dit zorgt vervolgens voor een electrische schok, omdat het allemaal in je mond plaatsvindt (vochtig... water geleidt electriciteit zoals je weet) zullen jullie beiden een gruwelijke dood sterven... Wel voor altijd bij elkaar http://www.endoria.net/upload/index.php/2950257284
|
Citaat:
|
Zo'n plaatjesding kan je er toch ook zelf weer uithalen?
|
Geen probleem. Zeker niet als je een plaatje hebt want die kun je toch gewoon uitdoen als je bij je vriend bent?! Enjoy! :D:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |