![]() |
heupen en bovenbenen
heej,
ik wil graag m'n heupen en bovenbenen wat minder ik jog regelmatig maar dat helpt niet zoveel,iemand oefeningen waardoor heupomvang en bovenbenen minder worden? |
Fietsen, lopen... eh...
|
Volgens mij kan je aan stevige benen en huipen niet zoveel doen, dat is volgens mij gewoon je bouw. En van teveel sporten krijg je misschien juist dikkere boven benen omdat je dan meer spieren krijgt...
|
ligt er een beetje aan wat je 'minder' wil. aan je kuiten kan je sowieso heel moeilijk afvallen, omdat die voornamelijk uit spieren bestaan. en bij de rest, je kan vet verbranden door veel te sporten, zoals joggen, maar als je geen vet hebt krijg je daar alleen maar meer spieren van, en word het dus dikker.
|
springtouwen (huh?)
doen modellen altijd |
zwemmen, roeien
|
Ik heb ook een hekel aan m'n heupen en bovenbenen. Nou zit er ook teveel vet aan, maar die botten zijn bij mij ook gewoon breed. Zwemmen is inderdaad erg goed en verder gewoon veel bewegen en gezond eten (cliche he?!)
|
steps! :)
|
Citaat:
Dit is absoluut waar. Maar dan vaak alleen bij fietsen . Je verliest wel vet maar daar komt spiermassa voor in de plaats, waar je dus dikkere bovenbenen, maar wel gespierde van krijgt. Kan het weten aangezien ik al een aantal jaar aan wielrennen doe en ik daarvan dikkere bovenbenen heb gekregen, maar wel gelukkig gespierde. |
maak je geen zorgen over je bovenbenen en heupen. ik zat pas hier ergens op 'n forum te kijke..wat jongens nou liever hadden, een meiske die beetje gezet is, brede heupen enzo, of zo een dun meiske,
en de meesten wilden toch een meiske met vrouwelijke vormen, en ik moet zelf toegeven, dat vind ik ook mooier.... (al haat ik het zelf ook wel eens een beetje hoor.) wat je er tegen kan doen weet ik niet, beetje paardrijde, flink in dat zadel zitten, hardlopen, zwemmen..kweenie |
touwtje springen...helpt dat?....k heb er nog eentje liggen dus als het helpt kanik gelijk beginne :rolleyes: :D
|
Kontspieren doen, door op handen en knieën op de grond te gaan zitten en dan telkens 1 been naar boven trekken, de lucht in, dat een tijdje vasthouden en vervolgens het andere been. Je krijgt dan een wat strakkere kont en zo slinken je heupen iets. Maar je moet weten dat heupen vooral uit bot met een laagje vel bestaan, d'r zit nooit zoveel vet op. Bovenbenen kan je wel wat aan doen.
|
Idd, ik ken mensen met volkomen geen vet op hun bovenbenen, maar die bovenbenen zijn even dik als die van mij. En toch zijn die van hen mooier, want ondanks de omvang is het wel allemaal mooi strak...
|
de oplossing en tis eigenlijk best nog plezierig ook:
inline-skaten !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Niet eigenwijs of raar hoor :) ) |
Fietsen helpt echt!
Sinds ik in de sportschool minstens 40min. fiets (minstens 3x per week) zijn mijn benen veel gespierder en dus slanker geworden! Dat hoorde ik daarstraks nog toen een meisje van mijn school me kwam vragen of ik afgevallen was, want mijn benen waren heel mooi geworden! Was ik effe blij :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |