![]() |
Nie te geleuveh.....
Live speelt dit jaar voor de 14de keer op Lowlands.
Ergeren zich meer mensen aan het gedrag van Mojo. Hoe durven ze deze band opnieuw te laten komen. Voor dat geld kun je toch wat leukere bands laten komen(A Perfect Circle,Soulwax allebei nieuwe cd in September). Waarom willen ze die band in godsnaam opnieuw? |
Live alweer? Maar de 14de keer? Lowlands bestond vorig jaar toch pas 10 jaar? :confused:
Mja, doe mij ook maar wat anders.. |
Ik heb echt een hekel aan Live. Het idee alleen al dat ze komen verpest 'mijn' lowlands een beetje. Afmaken die mafkezen. :mad:
|
hahahaha! Live!
|
14e keer??? dat lijkt me heeeeeeeel stug eerlijk gezegd!
|
niet boeiend inderdaad..
haal anders meer nederlands talent.. (de hardheid enzo :p) |
dat ze die nog dúrven vragen gregrehe
tja het zal komkommertijd zijn zeker |
live is kut maar ik ga toch niet naar lowlands :)
|
Citaat:
|
Live zuigt nu. Zeker die klootzak van een kutjood-zanger met zijn 'idealistische positive thinking hippie crap'. Hang die vent op aan een boom en laat zijn ogen open, een film vol menselijke rampen en gruwelijke moorden zien. Blijf maar positief denken jongen.
Het is veilige kutmuziek. Waar 'Secret Samadhi' echt goed was, zuigt alles erna. En die gitarist, dat sukkeltje, met zijn 'secret samadhi was ons slechtste album want verkocht minste' of iets dergelijks. opgerot uit de muziek en ga uien bakken in de mcdonalds. Maar zie mijn 'tand des tijds' topic. met lowlands en mojo. |
Erg sip idd. Ook omdat ik die band echt haat hehe. Ik hoopte op bevestiging van The Locust, maargoed dat zullen ze wel weer niet aandurven ofzoiets. Ik heb nog hoop...
|
als er zo veel volk naar live gaat kijken is et teminste eindelijk es rustig genoeg om rustig te poepen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Live..?? Gadverdamme
Ik blijf trouwens nog steeds hopen op Meshuggah op Lowlands. |
Dit hoort toch in de Lowlands topic?
Maar idd, walgelijk. Zonde van het geld, zeg. :( |
*braakt*
Maar ze zijn afsluiter (zaterdags), dus je kunt ook na de Guano Aapjes gewoon je tentje opzoeken :D [edit] En inderdaad.. je kunt er ik-weet-niet-hoeveel LEUKE Nederlandse goedkopere bands voor krijgen.. (waarbij ik denk aan bijvoorbeeld De Hardheid die hier voor al werd genoemd)[/edit] |
Citaat:
|
Haha hoe erg zoog live in 2001 als 'suprise act'. Opbokken met die band. Mojo zal wel vinden dat ze tot nu toe te weinig grote namen hebben ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
.. Lowlands is niet aan mij besteed I guess |
throwing copper blijft een goede plaat (op dat pillar of davidson nummer na)
achja LIve op LL? ga gezelli naar Pukkelpop, dan heb je er (hopelijk) geen last van :D |
Citaat:
|
voor iedereen die naar lowlands gaat:
:D ik ga toch niet (y) hoop dat Jim en Jamai ook nog fijn langskomen, is het feest helemaal compleet |
Citaat:
|
<edit>(omg)*<edit>(omfg)^2189+(JEZUSCHRISTUSMOEDERVANSATAN!)
|
Ik heb live gezien bij het coldplay/supergrass/nadsurf cocnert en daar vond ik ze 'wel geinig', maar meer ook niet. Alleen leuk als je heel blij bent en hard wilt meezingen.
En trouwens, hoe kan Live voor de 14e keer op Lola staan als lola dit jaar pas voor de 11e keer word gehouden? |
boeiend, ga je gwoon ergens anders kijken
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Als surprise dat ze juist niet komen. ;) |
Citaat:
Zou zeker kunnen ja. :) |
Ik vind dit echt kut, ik had gehoopt op veel betere bands die gecontracteerd zouden worden. Wtf heb ik nou weer aan live. Lowland blijft voor mij alsnog alleen de foo-fighters en opeth. :(
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Achja, hij is 61....dementie is dan niet iets om je voor te schamen. |
eh live is nogal kut zeg maar, moesten 5 albums geleden stoppen dan was t iets minde rhopeloos geweest, en die gast moet echt stoppen met zn gepreek, knip eerst die fakkin belachelijke staart af voor je iets zegt gek!
ik ga poepen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil wel naar lowlands alleen mn vriendje wil niet meer...... grrr stom van hem zeg :p
|
Waarom verhuizen die lui niet gewoon naar Nederland?
Nergens anders hebben ze succes. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je ook het Late!-Pocketwatch demo ding van Dave? |
ik heb foo fighters al gezien :P
ik ga ook naar pukkelpop. en als ik met dennis ga dan neem ik sloten mee, hij zorgt ervoor dat mensen je tent leegjatten;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |