Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   blowen met helm (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=546683)

sui 21-07-2003 16:46

blowen met helm

gisteren voor de zoveelste keer met een helm geblowd en nu vroeg ik me af of jullie mss nog andere leuke manieren weten.
kzal effe de mijne uitleggen : je hebt dus een helm (een dichte die helemaal over je hoofd kan met een scherm in) en je bent met twee. als je nog een klein eindje joint overhebt steekt iemand zn hoofd in de helm maar enkel met de voorkant van je gezicht, je zet dus de opening tegen je aangezicht met de klep naar boven. buk voorover en laat iemand "de helm een blow zetten", dus gewoon de klep een klein beetje open en volblazen. als ie vol is de klep toe en diegene in de helm kan beginnen ademen dan, tot de helm leeg is, als je wil kun je dan nog laten bijvullen door je hand op te steken of zo. deze manier vind ik echt leuk want t gevoel is heel intens.
weten jullie dus nog andere toffe "spelletjes" zoals dit?
thx en je moet t maar es uitproberen ;) :p

LinkinFre@k 21-07-2003 16:53

je blowd eerst wat en dan ga je op je hurken zitten en haal je een paar minuten flink adem en blaast het goed uit, daarna haal je nog een keer diep adem sta je snel op en blaas je op je duim, er mag geen lucht ontsnappen. als het goed lukt ga je van je eigen af :D dus laat je vrienden je opvangen... :p have fun!

flaming-christ 21-07-2003 17:33

ga met 7 of 8 man in een tentje zitten, je weet wel zo'n klein koepeldingetje. sluit heel die tent af en blijf dr tijdje inzitten en blow alleen maar. na half uurtje ofzo kom je weer naar buiten en geloof me je bent echt zo ver weg
vrienden enzo hadden dat gedaan
doe het zelf niet, omdat ik het onzin vind om allemaal extra dingen te doen. gewoon een joint roken op een normale manier is veel relaxter(mijn mening dan)
maar goed, probeer maar eens :P

ALX 21-07-2003 18:00

Citaat:

LinkinFre@k schreef op 21-07-2003 @ 17:53:
je blowd eerst wat en dan ga je op je hurken zitten en haal je een paar minuten flink adem en blaast het goed uit, daarna haal je nog een keer diep adem sta je snel op en blaas je op je duim, er mag geen lucht ontsnappen. als het goed lukt ga je van je eigen af :D dus laat je vrienden je opvangen... :p have fun!
simpelweg, de zuurstoftoevoer naar je hersenen even afsluiten, het is wel een vaag gevoel als je 'wakker' wordt, net alsof je ff opnieuw opstart. Maar je hoeft er niet persé geblowt voor te hebben..

LinkinFre@k 21-07-2003 18:22

ja dat klopt maar als je blowd dan ga je harder

apekop123 21-07-2003 19:05

Citaat:

LinkinFre@k schreef op 21-07-2003 @ 19:22:
ja dat klopt maar als je blowd dan ga je harder
Misschien, maar het is ook aardig slecht voor je hersens

LinkinFre@k 21-07-2003 19:13

tja k doe het ook nie maar t ziet er zo cool uit

]{ing 21-07-2003 19:54

Citaat:

flaming-christ schreef op 21-07-2003 @ 18:33:
ga met 7 of 8 man in een tentje zitten, je weet wel zo'n klein koepeldingetje. sluit heel die tent af en blijf dr tijdje inzitten en blow alleen maar. na half uurtje ofzo kom je weer naar buiten en geloof me je bent echt zo ver weg
doe het zelf niet, omdat ik het onzin vind om allemaal extra dingen te doen. gewoon een joint roken op een normale manier is veel relaxter(mijn mening dan)

Haha, dat is wel een tip ja :d pas nog gedaan op pinkpop, we zaten met 3 man in een 2 persoonstent, het stormde en regende buiten dus we moesten wel.. En de rook bleef lekker hangen. Na een half uur eruit gekomen, nuchter-der dan ooit :p dezelfde dag ook met 3 niet stoners in een koepeltentje geblowt, maar ze rookten duidelijk wel passief mee..

mind 21-07-2003 20:49

boilen is ook lache.
ik ben niet zo goed in uitleggen van dingen maar ik ga het toch proberen.
je moet je een grote emmer hebben en een grote plasic fles (liefst 2 liter ofzo) en de onderkant is er dan afgeknipt.
Je doet dan een joint erin aan de bovenkant en dan haal je de fles zachtjes omhoog, de fles vult zich dan helemaal met rook.
dan haal je de joint eruit en zet je je lippen aan de fles en dan kan je in een keer een halve joint binnen krijgen...(doe het wel goed, pure joint :D ). Als je bij de eerste keer nog niet kneiterstoned bent doe je het nog een paar keer...
dit werkt echt lache.

ook harrie 21-07-2003 23:39

Citaat:

Mind_Movie schreef op 21-07-2003 @ 21:49:
boilen is ook lache.
ik ben niet zo goed in uitleggen van dingen maar ik ga het toch proberen.
je moet je een grote emmer hebben en een grote plasic fles (liefst 2 liter ofzo) en de onderkant is er dan afgeknipt.
Je doet dan een joint erin aan de bovenkant en dan haal je de fles zachtjes omhoog, de fles vult zich dan helemaal met rook.
dan haal je de joint eruit en zet je je lippen aan de fles en dan kan je in een keer een halve joint binnen krijgen...(doe het wel goed, pure joint :D ). Als je bij de eerste keer nog niet kneiterstoned bent doe je het nog een paar keer...
dit werkt echt lache.

ik heb dit een keer gedaan, 1 hele joint in een keer in die fles gezogen en toen heel die fles naar beneje geduwd
ik ben nog nooit zo snel en zo stoned geweest, maar ik denk niet dat ik het ooit nog es doe want mn longen vonden dit niet leuk (half uur aan een stuk hoesten zo ongeveer)

BlackMystery 22-07-2003 09:23

wat je ook kan doen wat de meeste wel waarschijnlijk weten
is zelf een waterpijp maken met een een plastieke fles, een pen en iets om gaten te branden

je pakt een fles, vult dit voor een kwart met water (of met iets anders natuurlijk ook goe), je maakt een gaatje iets boven de "waterlijn", en nog eentje aan de zijkant vanboven
door het gaatje beneden, steek je je bik (wel zien dat er lucht enzo door kan)
nu gewoon je joint in die bik steken
(de rest zal iedereen wel kennen)
ps!!: zie wel dat je filter dik genoeg is voor in de bik te steken of niet te dik

BlackMystery 22-07-2003 09:27

Indianen

je bent met een groep en je hebt natuurlijk een joint
het gaat zo dat je moet teugen en alles binnenhouden tot de joint weer bij jou is
is wel leuk maar de joint is er snel door op

getimed teugen?!?

ok ten eerste maak je een goede dikke joint, dit eventueel met een blunt, of minstens een bobje met twee filters ofzo
nu zit het zo, het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk teugt, en dat dan inhaleert
(lijkt simpel maar ik weet dat er mensen zijn die dat niet vinden :p)

en dan nog natuurlijk allerhande soorten blows
maar denk da iedreen hier wel orgineel genoeg zal zijn

LinkinFre@k 22-07-2003 15:49

dat indiaanen is toch amerikanen... zal wel t zelfde zijn maarja

ook harrie 22-07-2003 16:14

Citaat:

BlackMystery schreef op 22-07-2003 @ 10:27:

getimed teugen?!?

ok ten eerste maak je een goede dikke joint, dit eventueel met een blunt, of minstens een bobje met twee filters ofzo
nu zit het zo, het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk teugt, en dat dan inhaleert
(lijkt simpel maar ik weet dat er mensen zijn die dat niet vinden :p)

dit snap ik niet, volgens mij beschrijf je hier gewoon hoe je een joint rookt

WanderingStar 22-07-2003 17:01

Citaat:

LinkinFre@k schreef op 22-07-2003 @ 16:49:
dat indiaanen is toch amerikanen... zal wel t zelfde zijn maarja
wij noemen dat mexicanen :p

squat 22-07-2003 18:58

Wij gewoon kanen.

LinkinFre@k 22-07-2003 19:30

achja je wordt er bij allemaal super stoned van :D

flaming-christ 22-07-2003 19:31

ook grappig
n joint met n rechthoekige tip :P
draait keiirritant, maar t heeft wel effect

dark_poetry 22-07-2003 19:47

hmmz ik doe nooit van die vreemde spelletjes.
gewoon jointje roken is goed genoeg vind ik.
soms maxen.

Robo 22-07-2003 20:02

Ja idd, ik smoke ook altijd gewoon. Wel soms shotjes ofzo maar that's it.

BlackMystery 22-07-2003 23:22

Citaat:

ook harrie schreef op 22-07-2003 @ 17:14:
dit snap ik niet, volgens mij beschrijf je hier gewoon hoe je een joint rookt
niet compleet, teug zo hard als je kan van een dikke joint
proberen blijvend te teugen (in een keer he)

zeehond23 22-07-2003 23:29

met zun velen in een veel te klein kamertje staan en dan te achtelijk veel blowtjes roken :p

harrie the 5th 23-07-2003 11:22

Citaat:

flaming-christ schreef op 21-07-2003 @ 18:33:

Of in een kleine auto, werkt ook goed...

ook harrie 23-07-2003 14:22

Citaat:

harrie the 5th schreef op 23-07-2003 @ 12:22:
Of in een kleine auto, werkt ook goed...
een grote auto werkt ook wel denk ik

ook harrie 23-07-2003 14:24

Citaat:

BlackMystery schreef op 23-07-2003 @ 00:22:
niet compleet, teug zo hard als je kan van een dikke joint
proberen blijvend te teugen (in een keer he)

kan je het nie ff een keer duidelijk uit leggen,
wat je met die 'timing' bedoelt enzo

want ik kan hier geen wijs uit

The Crash Bash 23-07-2003 21:03

Ik heb wel een keer gehoord van een paar maten dat ze een keer hun haard wilden dichtmaken en dan verschillende soorten drugs in de haard wilden gooien en aansteken en dan alles luchtdicht afsluiten. :eek:

Hans Kazan 24-07-2003 09:57

Citaat:

The Crash Bash schreef op 23-07-2003 @ 22:03:
Ik heb wel een keer gehoord van een paar maten dat ze een keer hun haard wilden dichtmaken en dan verschillende soorten drugs in de haard wilden gooien en aansteken en dan alles luchtdicht afsluiten. :eek:
Ja, dan gaan ze dus dood.

AtHell 24-07-2003 11:36

Blowen met een helm, wat heerlijk scooter-like zeg.

Ja, wat dacht je van:

Een waterpijp
Een bong
Een blunt
Een pure-pipe
Een space-cake
Een kopje hasj-melk

Denk je even stoer te zijn door met een helmpje op te roken terwijl je ook gewoon een huiskamer blank kan zetten met een paar man.

zeehond23 24-07-2003 20:59

Wat dacht je van een gasmasker opzetten , daar volop in blowen enzo, dan heel hard de trap oprennen (4 keer) en dan met een zak over je hoofd gaan springen terwijl je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard schreeuw "IK WIL STONED WORDEN"

mind 24-07-2003 21:22

om vervolgens opgenomen te worden in een gekkenhuis??

zeehond23 24-07-2003 21:33

Mwah, nee hoor, ziekenhuis misschien

$TR@NG3R 24-07-2003 22:48

Hmmm ik doe het wellis met het bovenste stuk van een coctailmixer(of hoe schrijf je dat)
dat is zon plastic buismet 2 openeningen....
de grootste jet zet je op je broek ofzo, dan shot je de buis vol, en dan zet je je mond op het andere gat... zuig je de rook eruit en trek je tegelijkertijd de buis omhoog zodat er van onder weer lucht bij kan...
daar word je egt waus van

mind 24-07-2003 22:57

ik heb ook zo'n buis, als je er dan aluminumfolie omheen wikkelt aan de andere kant en dan de folie verhit net zolang tot het gaat roken en dan inhaleert (y)

zeehond23 24-07-2003 22:58

over folie gesproken, weet je wat pas vet is, free-base! :eek: :rolleyes:

dark_poetry 25-07-2003 08:21

Citaat:

zeehond23 schreef op 24-07-2003 @ 23:58:
over folie gesproken, weet je wat pas vet is, free-base! :eek: :rolleyes:
:D

655321 25-07-2003 09:34

Citaat:

AtHell schreef op 24-07-2003 @ 11:36:
Denk je even stoer te zijn door met een helmpje op te roken terwijl je ook gewoon een huiskamer blank kan zetten met een paar man.
blank nog wel

:rolleyes:

AtHell 25-07-2003 11:19

Citaat:

655321 schreef op 25-07-2003 @ 10:34:
blank nog wel

Ja blank

blank (bn.)
1 nagenoeg kleurloos => albasten, wit
2 zonder bedekking, beschildering enz. => onbeschreven
3 zuiver
4 precies, rond

En ga ergens anders je bekrompen wrok na een van mijn welgeplaatste reply's ten toon stellen. Als je niet tegen kritiek kan moet je er niet om vragen.

655321 25-07-2003 19:17

Citaat:

AtHell schreef op 25-07-2003 @ 11:19:
Ja blank

blank (bn.)
1 nagenoeg kleurloos => albasten, wit
2 zonder bedekking, beschildering enz. => onbeschreven
3 zuiver
4 precies, rond

En ga ergens anders je bekrompen wrok na een van mijn welgeplaatste reply's ten toon stellen. Als je niet tegen kritiek kan moet je er niet om vragen.

blank zetten: onder water zetten

bron: kramer nieuw nederland woordenboek (elsevier)

up yours my darling

en die welgeplaatste post (whahaha) kan me echt geen fuck schelen, it's all in your head. ik vinnet gewoon leuk dat je je zo makkelijk laat dissen

]{ing 25-07-2003 19:22

/me starts crying

Faery 25-07-2003 19:40

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay :p

zeehond23 25-07-2003 22:53

Citaat:

Faery schreef op 25-07-2003 @ 20:40:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay :p
http://members.lycos.nl/whellup/temp...afzeik_079.jpg

Mutant_oud 25-07-2003 23:04

Citaat:

BlackMystery schreef op 22-07-2003 @ 10:27:
Indianen

je bent met een groep en je hebt natuurlijk een joint
het gaat zo dat je moet teugen en alles binnenhouden tot de joint weer bij jou is
is wel leuk maar de joint is er snel door op

Dubbel indianen (americanen/mexicanen/...).
Zelfde principe, alleen inhaleer je de 2e keer als de joint passeert over de andere teug heen, NIET uitblazen tussendoor dus. Pas de 3e keer mag je uitblazen en opnieuw beginnen. Vrij heftig en geen aanrader voor als je met meerderen bent, 3 is echt genoeg.

En dan bij het lijstje etenswaren: soep maken of thee trekken van de takjes.

zeehond23 25-07-2003 23:14

Wees gewoon lekker ego, blow in je eentje!

AtHell 29-07-2003 12:19

Citaat:

655321 schreef op 25-07-2003 @ 20:17:
blank zetten: onder water zetten

bron: kramer nieuw nederland woordenboek (elsevier)

up yours my darling

en die welgeplaatste post (whahaha) kan me echt geen fuck schelen, it's all in your head. ik vinnet gewoon leuk dat je je zo makkelijk laat dissen

Het is een uitdrukking.

En meid, dissen ? je slaat de plank echt compleet mis.

ConnX 04-08-2003 11:20

Overdreven mexicanen:

ooit mexicaanden we gewoon, dat veranderde na een tijdje in de hierboven beschreven dubbele variant, tegenwoordig hanteren we een soort van combinatie tussen egoroken en dubbel mexicanen :D

Drie personen, drie joints, 1 teug, doorgeven.
Wie uitblaast doet niet meer mee.
Zodra er 1 over is begint t opnieuw.
Maar over t algemeen houdt iedereen t erg lang vol zodat de joints alle drie op zijn zodra de winnaar bekend is. :D

T leuke is dat na n uurtje (of een nacht) iedereen vergeten is wie de winnaar was en er nog een aantal potjes moeten worden gedaan 2 b sure :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.