Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat te doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=54687)

nouk16 14-04-2002 11:02

wat te doen?

Gisteravond heeft m''n vriend het uitgemaakt. Ben er behoorlijk kapot van omdat ik het niet echt helemaal verwacht had.

Iemand enig idee hoe ik hier zo snel mogelijk overheen kan komen? dat zal alleen wel heel moeilijk worden aangezien we bij hetzelfde bedrijf werken, dezelfde vrienden hebben en bij elkaar op school zitten. Maar toch.... heeft iemand een idee..?

Avalanche 14-04-2002 11:36

In iedergeval niet thuis gaan zitten etc... ga lekker uit met je vriendinnen.. wat kan helpen is met een andere jongen gaan.. klinkt bot maar je komt wel sneller over die ander heen ( je vergeet ut gewoon namelijk)

Of VEEL IJS ETEN;) ;)

nouk16 14-04-2002 13:03

bedankt, zal moeilijk worden en zou niet snel iets met een andere jongen geaan doen maar toch thnx.

sterrenmeisje 14-04-2002 14:04

wat je zeker niet moet doen is een vervanger gaan zoeken voor je vriend.. de reboundguy dus....

ga gewoon lol maken en probeer erachter te komen wat jou gelukkig maakt.. ga uit.. verf je haar, ga shoppen... doe waar je zin in heb..

zelfmedelijden is even leuk, maar daarna niet meer.. je moet door...

en als er een bepaalde reden is waarom ie het heeft uitgemaakt maak dan voor jezelf uit of dat terecht was of niet. zo jah: doe er wat aan zodat het de volgende keer wel goed gaat en zo nee hav efun

Orion16 14-04-2002 15:12

Citaat:

nouk16 schreef:
Gisteravond heeft m''n vriend het uitgemaakt. Ben er behoorlijk kapot van omdat ik het niet echt helemaal verwacht had.

Iemand enig idee hoe ik hier zo snel mogelijk overheen kan komen? dat zal alleen wel heel moeilijk worden aangezien we bij hetzelfde bedrijf werken, dezelfde vrienden hebben en bij elkaar op school zitten. Maar toch.... heeft iemand een idee..?

Inderdaad niet aan je ex-vriend denken, je muziek keihard zetten, helpt echt!! :D En er met je vriend over praten want zomaar uitmaken is eigenlijk best lullig.. Je komt er heus wel overheen!

Waar woon je ergens, ik zag in je profiel dat je uit omgeving Utrecht vandaan komt, wel toevallig, ik ook :)

Succes verder!!

nouk16 14-04-2002 15:30

Citaat:

*pixie* schreef:
zo jah: doe er wat aan zodat het de volgende keer wel goed gaat en zo nee hav efun [/B]
Het lag niet aan mij zei hij, maar ik heb nu gewoon het idee dat ik niet kon tippen aan zijn ex-vriendin, die nog steeds een goeie vriendin is maar ver weg woont en best nog wat invloed heeft zo achteraf gezien.

Ik ga dus niks aan mezelf veranderen. Hij moet maar in gaan ziend at ie een geweldige meid heeft laten gaan.....

Gup 14-04-2002 15:55

[QUOTE]nouk16 schreef:
[B]Gisteravond heeft m''n vriend het uitgemaakt. Ben er behoorlijk kapot van omdat ik het niet echt helemaal verwacht had.

Iemand enig idee hoe ik hier zo snel mogelijk overheen kan komen?

Euhm, ten eerste er in ieder geval niet van uit gaan dat je er zo snel overheen gaat komen. T kan natuurlijk wel, maar vaak valt dit wel tegen....

Maar idd gewoon leuke dingen blijven doen zodat je hem niet altijd on your mind hebt.......

Kusje Gup

MeCute1983 14-04-2002 22:22

Citaat:

*pixie* schreef:
zelfmedelijden is even leuk, ...
Nou, dolle pret.... :rolleyes:

Ik denk niet dat je daar zelf voor kiest.. vraag me tevens af of zelfmedelijden daar nou het juiste woord voor is?!!
Als de persoon waarvan je hield (?) je 'dumpt' ga je niet denken "oww, wat ben ik toch zielig" maar je voelt je gewoon verdrietig, in de steek gelaten etc..

Dus ja, wat je moet doen.. -als ik dat toch eens wist ;)- idd wel veel leuke dingen doen, niet thuis gaan zitten, proberen je gedachte te verzetten, en het voldoende tijd geven. Niet wegstoppen ofzo :) Veel sterkte :)

nouk16 15-04-2002 12:45

ik ben al veel leuke dingen gaan doen. Lekker uit eten met m'n ouders(wilden me troosten) en ga zo lekker winkelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.