![]() |
Nog steeds verliefd
Oke, waar zal ik beginnen...
Het zit zo: Echt heel lang geleden, toen ik nog in de 1e/2e zat, pakweg 4 jaar terug, had ik een vriendinnetje, mijn eerste 'serieuze' vriendinnetje. Ik heb het toendertijd uitgemaakt omdat het toen goed voelde. Ze kreeg toen weer een ander vriendje waar ze ongeveer 3 jaar aan vast is blijven hangen. Nu heeft ze het uitgemaakt met dat vriendje... en ik ben bang dat ik nog verliefd op haar ben! wat te doen? |
Jouw gevoelens voor jezelf uitzoeken, en als je tot de conclusie komt dat je echt nog wat voor haar voelt kun je erachter proberen te komen wat zij ervan zou vinden om het nog eens samen te proberen..
Maar: ga niets forceren o.i.d. |
forceren? kan je dat even toelichten?
|
Je moet niet je eigen zin doordrijven, dat werkt namelijk alleen maar averechts.
Het betekent namelijk niet dat wanneer jij verliefd bent op haar, dat zij dat dan ook automatisch op jou is. |
ja.. klopt.. dast risico van t vak he?
dankjewel |
Bedenk ook dat ze hoogst waarschijnlijk een redelijke tijd nodig heeft om over haar ex heen te komen. Ookal maakte ze het zelf uit, zulke dingen blijven bij de meeste mensen nog wel even in hun hoofd rondhangen, waardoor ze geen behoefte hebben aan een ander.
|
Citaat:
om het maar ff grof te zeggen :D |
Je moet nooit met ex'en kloten.
Ga d'r vriendin versieren ofzo, botvier daar je lusten op da's wel zo beschaafd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |