![]() |
Croky chips
Wie heeft die nieuwe croky chips al op, van dit is de man en dit zijn zijn chips. Ik vind zelf salt and pepper heel erg lekker, en freaky dik. Dus ze zijn best machtig, maar ook zo verslavend, hmmm, heerlijk. Wat vinden jullie ervan?
|
Citaat:
kep die curry nog niet geproeft zijn die lekkerr? kvind salt en pepper ook et lekkerst tot nu toe! |
Citaat:
|
ik ben fan van die bolognese-chips, heerlijk, net niet de smaak van Lays, maar ook niet dat van die slappe goedkope merken. Salt en pepper vind ik niet zo geweldig, hou niet zo van peper :o
|
(y) Aaaah die peper chips is echt lekkerrrrrrrrr (y)
|
Citaat:
|
salt & pepper :) lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar zijn de oude grote zakken Croky met gewone smaken als paprika en bolognese? de meeste van deze soorten chips zijn niet te eten voor mij (ben veganist) en lay's begint ook al zooi door de chips heen te gooien (bolognese is geen optie meer voor me). jammer, want als dit de tendens is in de chipsmarkt, zal ik mijn chipsverslaving moeten opgeven op den duur.
|
tja, je kunt moeilijk verwachten dat ze winst opzij schuiven voor veganisten..
|
haha, ja daar zit wat in.
maar kunnen ze niet het oude ook blijven produceren? :) |
Ik begin wel volgend jaar een chipsfabriek voor veganisten. ;)
:) Croky richt zich tegenwoordig op de wat volwassener mensen. Nieuwe look, nieuwe smaken. Crokywebsite: Citaat:
(wat zit er eigenlijk in die chips wat een veganist niet eet?) |
Echt ranzig. Chips horen niet dik te zijn.
|
Salt & Pepper is wel lekker, de rest heb ik nog niet gehad.
|
Citaat:
|
Die bolognese van hun is zo'n beetje de beste chips die ik ooit geproefd heb..
Maar helaas, een overvloed aan natriumglutaminaat, een niet zo fijne smaakversterker. Dus geen chips meer. |
Die dikke chips vind ik heel erg lekker en die pepper en salt heb ik vanmiddag voor het eerst in de winkel zien liggen dus die ga ik vanavond proeven.
Heb net een halve zak pepper en salt leeg gevroten, conclusie: erg lekker en verslavend! :) |
Die bolognese is mn favoriet, de andere vind ik niet zo bijzonder. Bolognese is ook lekker pittig.
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, de tijd dat chips gewoon aardappelen + plantaardig vet was, ligt achter ons. |
Hebben ze al salt & vinegar [zout & azijn] chips in Nederland?
Ik eet me hier echt misselijk aan. (vandaag niet, 9 be'av, maar normaal dan he). |
nee, volgens mij nog niet, maar die vind ik echt zwaar goor.
ik heb nu ook andere geproefd, rock salt is saai. bolognese is nog steeds hetzelfde ongeveer, en paprika gaat wel, ik blijf erbij dat salt and pepper de beste is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen die bolognese chips op, vond ze wel lekker :)
|
Citaat:
|
Die pikante zijn ook wel lekker, 't was hot&spicy denk ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |