![]() |
hoe vertel je iemand dat je hem leuk vind?
hallo
ik vind dus iemand leuk maar hoe breng je dat? |
je loopt naar hem toe, knoopt een leuk gesprek aan en ... nou dan zeg je dat gewoon... lijkt me
|
Zoieso moet je lekker veel hints geven. Er zijn altijd een heleboel situaties waarin je iets kan zeggen dat hij (of zij) op kan vatten als hint, of gewoon als grap. Die moet je gewoon zoveel mogelijk aangrijpen en als je dan op een gegeven moment merkt dat jullie over en weer hints aan het maken zijn, worden die hints steeds minder subtiel en dan heb je grote kans dat het wel goed zit. Dat werkt bij mij altijd wel. En als je merkt dat ze niet aanslaan heb je jezelf niet pijnlijk bloot gegeven.
Ook moet je veel met diegene afspreken. Film kijken is altijd leuk en kies dan een film uit die je kunt gebruiken als aanleiding om een paar hints te geven. |
Citaat:
|
je moet af en toe met met m gaan praten enzo.
wel gezellig en aardig doen ;) en dan in 1x e-mailen, komt erg spontaan over en jongens vallen daarop ik wel tenminste |
Ach als je moeite hebt met vertellen. Kun je het russisch roulette in de liefde proberen: Zoenen :D
|
ehm...
nou ja persoonlijk roep ik het voortdurend :o maarrehm ik heb het ook zooooo vaak met hints geprobeerd gaat makkelijk in elke situatie! gaat het gesprek over vakantie.. "waar ga je heen op vakantie" 'naar las palmas' "o lekker de zon!" 'jah tis echt leuk!' "maar jij bent leuker! maarreh ken jij *naam*?" zowiets! :D (echt dom, maar t werkt wel) |
"Hallo ..., ik vind je leuk."
|
Citaat:
zou ik persoonlijk niet durven hoor! |
hmmm 't blijft moeilijk...
maar ik zal eens kijken.... :) ik zou in ieder geval niet echt naar iemand toe durven te lopen van heej ik vind je leuk nog meer tips??? :rolleyes: |
Citaat:
Als ik niet weet wat hij van mij vindt, echter, dan zeg ik he-le-maal niks :o |
Citaat:
;) :D |
Citaat:
|
gwoon hints geven..
(bijna) altijd leuk :) (al heb je van die mensen die zijn gwoon té overdreven en da's irritant) en als jij denkt dat t tijd is.. stuur je n sms.. mailt m.. vertel je het op msn... en als ie zich echt helemaal lam schrikt kun je dan nog altijd zeggen dat er een vriendin bij je was en zij dat deed terwijl jij op de plee zat :D |
Citaat:
ik vindt jouw eigelijk wel lief |
Wat is er mis met een beetje kijken, observeren. Die jongen ziet vanzelf wel dat je erg vaak kijkt. Zal hij je min of meer aantrekkelijk vinden, dan zal hij dichterbij komen en terugkijken. Op een gegeven moment kan je met elkaar gaan praten en mochten jullie elkaar leuk vinden kan dat altijd uitlopen op zoenen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |