![]() |
Met me vriend naar België
Hellow mensen,
ik zit met een probleem, ik ga met me vriend een weekendje naar België, naar een groep mensen toe die wij kennen van de Valk (jongerenmuziekcentrum). Alleen nu is het probleem, zjn 2 exen komen ook en ik mag hun allebei niet en hun mij niet. Ik ken 1 meisje waar ik goed mee omga die ook komt. Er gaan ook roddels over mij rond die groep. Ik weet niet precies zeker of ik wel moet gaan. Wat raden jullie mij aan om te doen? Bedankt! |
Als je er veel zin in hebt, en uitkijkt naar de voorgenomen activiteit lijkt het mij dat je de roddel en achterklap over jou moet negeren en je reserveringen van jou over anderen en anders om opzij moet zetten en er een leuk weekend van moet maken.
|
Schijt hebben aan die groep. Jij wilt daarheen, jij vindt dat leuk en het is jouw vriend. En anders roep je Satan maar op om ze te straffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die andere meisjes zijn niet voor niets exen, dus je vriend is het meest geïnteresseerd in jou. Er gaat nog een meisje mee waar je leuk contact mee hebt, dus je hebt in ieder geval mensen om mee te praten. Die twee exen kan je wel negeren neem ik aan. En zo'n weekendje met zijn allen is de perfecte kans om die nare roddels de wereld uit te helpen! |
wat heb je liever? dat je vriend alleen met z'n 2 exen gaat die jou al niet echt kunnen luchten precies??? ik zou doodgaan van jaloezie...
|
Citaat:
|
ehmm niet gaan of wel gaan. Ik zou doorrijden naar frankrijk ohhnee daar woont ook rotvolk. dan maar lorret :)
Maar ik zou niet gaan, als je er nu al geen zin in hebt. |
Citaat:
|
nee, ik zou je vriend alleen laten gaan met die 2 exen
veel geruststellender lijkt me |
Citaat:
Niet doen! Niet doeeennnn! Ik word weer helemaal labiel als ik er aan denk :( . |
Waarom ga je niet gewoon?
Ik zie geen probleem? Die mensen die je niet kan uitstaan, negeer je gewoon (als het andersom ook zo is, zullen zij dat ook wel doen) en die roddels.. tsja, roddels zijn overal waar mensen zijn :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |