![]() |
Meer Smilies?
Ik zat me laatst zo en beetje af te vragen, want ik vind die smilies wel heel leuk enzo, of er niet een paar bij konden doen. Een verbaasde smiley bijv. of een slapende of een verveelde ofsow. Er zijn er zat, maar het is natuurlijk a-relaxed om helemaal naar die sites te gaan en ze ertussen te proppen. Kunnen we niet een paar extra smilies in het scholieren.com menu zetten?
|
Hier is al maanden geleden een discusiie over geweest en het is afgewezen. De smileys die er zijn zijn goed genoeg en andere kun je zelf van smiley sites halen was het antwoord iirc.
|
Citaat:
|
Viola :) Antwoord is gegeven.
Maar omdat sommige mensen graag reactie hebben van een forumbaas, doe ik nu FF een post *post* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben trouwens mn smileyblok al enige tijd kwijt, hoort dat bij je persoonlijke instellingen, dat ik hem dus per ongeluk heb weggehaald of is hij bij iedereen weg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de smilies die er zijn prima..
alleen mis ik soms deze een beetje: :| maar eigenlijk is die zo ook wel leuk nee, het is prima zo :) |
Ik ben het met iedereen eens, maar toch mis ik de :S smiley (die hoort toch gewoon in de basis?)
|
ik mis ook de :S smiley voor de rest vind ik het wel genoeg, teveel smiles verneuken de tekst
|
Citaat:
|
Imo zijn er idd genoeg smilies. Nog meer smilies (en het overmatig gebruik ervan) bevordert de leesbaarheid van posts niet bepaald.
Mooi zo laten dus :p |
Minder gebruik van smilies zorgt inhoudelijk voor betere posts.
|
Citaat:
Minder gebruik van smilies zorgt wél voor duidelijkere posts. Beter leesbaar dus. |
Nee deze smileys overlappen toch alles wel.
:S daarvoor kan je :( of (n) gebruiken. Beetje creatief zijn mensen! |
Al meer dan een jaar geleden gemaakt, maar jah...
http://members.lycos.nl/paperz/crook.gif |
Citaat:
|
Inhoudelijk was misschien niet de juiste woordkeuze, taalkundig was wellicht beter geweest. Men gaat beter letten op wat men post, zal er meer over nadenken, legt meer emotie in zijn of haar stukje tekst, enzovoorts.
|
Citaat:
namelijk :) en ;) |
Ik wil nog steeds een blozende smiley (als in: ik schaam me)
:o vind ik niet overtuigend genoeg |
Citaat:
Smilies vergemakkelijken het wel, maar persé nodig .. nee. Maar natuurlijk gebruik ik ze zelf ook wel. :) Echter vind ik de huidige smilies voldoende. |
Citaat:
Mja, maar dat is dan ook omdat die schrijvers wél goed goed schrijven :p |
Citaat:
|
Pech, ik blijf gewoon smilies gebruiken :o
EDIT: met een :P had de zin een hele andere toon gehad |
Citaat:
|
Citaat:
Am-bi-gu (bn.;ďteit) 0.1 dubbelzinnig aha |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |