![]() |
Citaat:
Dingen die dit spel wel heeft en Rockstar Game niet: - Meerdere bands: Je kunt met maximaal 20 bands mee doen aan het spel. - Bandleden aannemen en ontslaan: Je moet mensen aannemen voor je band, deze kun je trainen. - Platenmaatschappijen: Als je 2,5 miljoen pond hebt kun je een eigen platenmaatschappij opstarten. Andere leden kunnen lid worden van je platenmaatschappij met hun band. - Lyrics: Je kunt je nummers een tekst geven, andere leden kunnen je tekst een punt geven. Er is ook een chart voor beste teksten. - Goodies: Je kunt allerlei onzin kopen. Dit is belangrijk voor de Managerchart. Je kunt hoog in de Managerchart komen door veel cd's te verkopen of door veel goodies te hebben. - CD-covers: Je kunt je CD een hoesje geven. - Mail systeem: Je kunt mailtjes sturen naar andere managers en mailtjes ontvangen. - Holiday-mode: Als je 2 weken op vakantie gaat en daardoor niet online kunt komen kun je je de Holiday-mode gebruiken. Alle activiteiten van je manager en je band(s) worden gestaakt, als je weer inlogt gaan je manager en band(s) weer verder waar ze gebleven waren. Je kunt in die tijd dus geen winst of verlies maken. En vast nog meer dingen, maar daar ben ik nog niet achter gekomen. Het spel draait nu al 160 dagen, de achterstand op de rest is nu dus nog niet zo groot. 1 week in het spel is 1 dag is het echt. Allemaal joinen! Sorry voor de up. |
Je weet ook direct dattie uit Rotterdam komt, daar hebben alle punkers toch van die vreemde, dubbele namen ?
|
Citaat:
|
jammer dat de links t bij mij niet doen
|
Citaat:
Als de link van Project Rockstar (een paar posts hierboven) niet werkt ligt dat aan jou! :p |
Volgens mij word dit heel verslavend.:cool:
|
Een beetje raar dat je hiervoor het topic moet uppen van de FB, want dit brengt dus alleen maar verwarring met zich mee, maar misschien had hij niet in de gaten dat dit dus een ander spel betreft.
|
Citaat:
|
Citaat:
ehm geldt dat van scholieren poule nog wel? |
Citaat:
Wat wel kan is als iemand, die toevallig 2,5 miljoen heeft, een platenmaatschappij start waar iedereen van s.com kan joinen. |
zo ik doe ook meej :)
|
Citaat:
|
Misschien leuk om dit lijstje bij te houden:
Scholieren.com Nickname - Project Rockstar Nickname Ufke - Ufke |
Briseïs - Briseïs
Dat wordt een interessant lijstje! :D |
Citaat:
Maarja, waarschijnlijk zijn er mensen die daar een andere naam gebruiken, en anders eh... ziet het er grappig uit! |
ok,
chipmunk - chipmunk :D |
Ik ga ook meedoen :)
Pebbles - Pebbeltje |
Ik had ze maar even gesplitst hip he.
Roxy -> CadMaddie |
Ufke - Ufke
Briseïs - Briseïs chipmunk - chipmunk Pebbles - Pebbeltje Roxy - CadMaddie Ik heb fijn iedereen in m'n adresboek staan daar. |
Stoer van je hoor. :P
Glow - Glow |
Ik heb me net aangemeld.
Glow - Glow Ufke - Ufke Briseïs - Briseïs chipmunk - chipmunk Pebbles - Pebbeltje Roxy - CadMaddie wouszer - wouszer |
Hoe kan je mensen in je adresboek zetten?
|
Citaat:
Glow - Glow Ufke - Ufke Briseïs - Briseïs chipmunk - chipmunk Pebbles - Pebbeltje Roxy - CadMaddie wouszer - wouszer Soda - Soda |
2x SisterOfMercy
|
MuSeLiVe - Muselive
|
Een nieuwe dag (week in het spel) begint trouwens om 1 uur 's nachts.
|
Is dit nou echt leuk? Ik heb me geregistreerd, maar het lijkt me zo saai? Hmm nou ja, ik ga nog wel ff kijken.
Silveria - Silveria |
Ook ik heb geen fuck te doen
En de technoband Arschrämmerung is geboren <3 Glow - Glow Ufke - Ufke Briseïs - Briseïs chipmunk - chipmunk Pebbles - Pebbeltje Roxy - CadMaddie wouszer - wouszer Soda - Soda Embraced Pale Death - EmPaDe |
Ufke - Ufke
Briseïs - Briseïs chipmunk - chipmunk Pebbles - Pebbeltje Roxy - CadMaddie Glow - Glow wouszer - wouszer Soda - Soda Embraced Pale Death - EmPaDe Silveria - Silveria terror koe - Anna Sue MuSeLive - Muselive SisterOfMercy - SisterOfMercy |
woeps...
kan niet wachten tot 100 uur woehoehoe! :P |
Jellerd - Jellerd
|
Citaat:
|
Citaat:
HEER-HU-GO-WAARDER |
Citaat:
choet laten we dit topic verder niet vervuilen dan met onze pokkestadjes |
Niet fucken met hhw, daar woont m'n oma.
|
damn server is down
|
Citaat:
|
Volgens mij ben ik als eerste failliet :(
|
Zo alle leden van m'n D&B-project ontslagen en wat nieuwe mensen aangenomen.
DE MACHT! |
ik vind het maar een kut en saai spel
mijn band "Muselive" (hoe origineel) kan der geen fuck van :o |
pfft... ik heb dr echt geen geduld voor ofzo...
|
tof :)
Knivesout = George Stark |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |