![]() |
welke agenda heb jij..........
...... voor volgend schooljaar???¿¿¿¿???!!!!
(eens kijken welke agenda zeer geliefd is :rolleyes: ) |
LS -> School en studie
Agenda's zijn stom. Koop gewoon een nuttige bij de Hema, nog geen 2 pleuro ofzo. |
De Penny agenda! :rolleyes:
|
een van de hema met sterren en hartjes en gizchten enzo
roze met wit en zwart |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
later heerlijk volgeplakt met cijferlijsten wie de lekkerste jongen van de klas was en wie het stomste meisje etc.. Die goede oude tijd he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, en de gejatte pasfotolijstenvanklassenvande leraren.. Geweldig, kheb een zoo'n mooie foto, helemaal in een roze hartje met glitternagelak, achter de kaft van m'n nijntje agenda :o |
Citaat:
|
1tje met n pinguin erop :P
|
Citaat:
|
Een lichtroze, van de V&D. Lekker simpel.
|
Zo'n vis agenda, lekker groot en dik en met veel plaatjes en creativiteit :cool: (y)
|
ontopic: ik heb gewoon een agenda van mijn school.
de rijn ijssel agenda! :cool: |
ik heb dit jaar 1 die ik gratis kon krijgen van school, gewoon lekker simpel enzow, maar wel veel reclame.
vorige jaren moest en zou ik altijd een mooie agenda hebben, maar na een weekje had ik alles al weer volgeplakt met foto's en uitgeprintte plaatjes van mijn favo bands.... dus ik dacht dit jaar wijs te zijn en geen geld uit te geven aan zo'n agenda ding :) :cool: |
Ik heb geen agenda?
|
Love is.... :) Dies echt lief..
Maar eik moettik zo'n goedkope pakken.. netzo leuk.. wantk plak hem toch altijd helemaal vol en dan zie je toch niets meer van die leuke plaatjes :o |
Deze topic is ook al op School en Studie :rolleyes:
btw. Loesje-Agenda |
Citaat:
Camp to the max! |
ik wil de Fruits-agenda :cool:
maar ik denk dat die duur is |
zo'n 2 euro ding van de hema :)
|
n simpele zwarte leren organizer van de v&d
|
ik heb zo'n zelfmaakagenda met van die mapjes kun je je eigen voorkant bepalen enzow
te koop in de meeste boekenkantoorartikelen winkels voor 9,95 zeker handig als je heel creatief bent of gewoon zelf je voorkantje en inhoud wil bepalen :D :p |
De gratis van school.
|
TKMST >> van school maar die ga k niet gebruiken k heb ook een elle agenda gekocht; met allemaal streepje senzo :)
|
zo'n lederen geval (zwart, as usual)
|
De gekleurde regenboog-agenda van de Hema. Heel overzichtelijk en lekker goedkoop.
|
Zo eentje die ik graris van school krijg,
wat moet je met een agenda :s |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb de TKMST agenda, gratis van school :D
Boeit me ook vrij weinig.. |
Citaat:
|
donkerbruine lederen organizer, zelfde als dit jaar
|
|
Ik heb geen agenda nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die heb ik ook denk ik die met al die hippe hoofden van een vrouwen met uitstaand halflang haar? ;) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |