![]() |
Doei Feyenoord: Bosvelt weg
Oehlalalalala. Hoort Feyenoord aan het eind van het seizoen nog wel bij DIE top 3?
REACTIES! |
Citaat:
Het bestuur heeft heel erg ruzie met het Legioen denk ik. Hoop dat er afscheid genomen kan worden. We gaan hem heel erg missen. Geen kampioen dit jaar. |
Deze nieuwe wind door de Kuip is veels te fris.
|
(n) voor Feyenoord, (y) voor City. Mijn club in Engeland. Kan voor City nog een leuk seizoen worden.
|
:cool:
|
tja feyenoord is niet goed bezig. 2 echte publiekslievelingen laten gaan...... :eek:
maar ja, hoeven we er iig niet vanuit te gaan dat feyenoord voor de titel gaat, of ze moeten nog echt een spectaculaire aankoop gaan doen, maar lijtk me niet dat ze veel aan bosvelt over houden |
Met of zonder Bosvelt, het werd/wordt zowieso niks
|
Citaat:
Dit seizoen wordt een overgangsjaar, vrees ik. Bouwen aan een nieuw team en het seizoen daarna weer vol meedoen voor de titel. |
|
aangezien feyenoor nu mischien wat geld om handen heeft.....riquelme schjint weg te mogen bij barca.
zout in de wonden...................... |
Bona weg oke,Emo weg ook oke,Van Hooijdonk weg :(,maar oke dat is wel wat ik had verwacht.Maar niet Paultje:(
|
nu nog kees van wonderen.. en het rijtje is compleet :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar na een " goed gesprek" heeft hij toch maar niet gedaan... het transfermarkt is nog open tot 1 sept .. dus... het kan nog wel altijd :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |