![]() |
Nieuwe cd live
Jeeeeeeh, na lang wachten is er eindelijk een nieuwe cd van live uit! Birds of Pray! (y)
En hij is nog beter dan ik gehoopt had :D Ik heb nou drie cd's van live, en ze worden iedere keer beter! :D |
Ik vind ze niet bepaald beter worden eigenlijk..
Je moet de eerste drie cd's eens luisteren (y) |
en die heten???
|
Citaat:
|
de eerste cd's schijnen veel meer rock te bevatten, dan de laatste.
|
Citaat:
|
kots!
en die is al een tijdje uit hoor. |
wat is al een tijdje uit? Live?
Dacht het niet!! |
oh de cd
|
hm, ik heb weleens oudere nummers van ze gehoord, maar ik blijf er bij dat Birds of pray de beste is :)
|
Ik zou die oude cd's nog maar eens goed luisteren dan :)
|
The distance to hear is ook goed
|
here
|
whatever :)
|
jullie zijn wel een beetje chago hier hoor :(
|
valt wel mee hoor, als je ze langer kent :p
|
Het film forum is veel gezelliger :o
|
Citaat:
Het nivo hier is toch wat anders.. *kuch*hoger*kuch* :D Maar ja, Live is altijd nog beter dan.. dan.... *zwijgt* hier kom ik nog op terug. |
Live stinkt. live stinkt.
|
I am over cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooohooooohoooooooohoooome
|
Jah. Ik krijg jeuk van dat lied.
|
Citaat:
|
Live vink best goed wel.
tog. wel. jah,wel marjah. mar k ken ze tog niet zo heel lang...maar the distance to here is tog best wel goed tog. AG FOK IT! :mad: |
Citaat:
|
Ik heb te vaak mijj mening over secret samadhi gegeven.
en over live. samengevat: Ik haat de nieuwe 'look' en 'image' van die kutjood. het is niet positive allemaal, zoals secret samadhi verkondigt hij de haat tegenover mensen , de angst die hij heeft (heropsychodreamer, rattlesnake), en op een overtuigende wijze. opeens wil hij een groter publiek aanspreken of een of andere goeroe worden. Pure shit. Veilige muziek, niets meer dan nickelback, train of lifehouse of een of ander kutband. |
Citaat:
Trouwens zijn idd de 1e 3 cd's het beste, maar zijn The distance to here en Birds of pray ook zeker niet slecht. V daarentegen is gewoon een baggerplaat met uitzondering van 3 nummers ofzo. |
Citaat:
|
Nou, eindelijk iemand die iets nuttigs met z'n teksten doet! (y)
Ik bedoel, heb je z'n songteksten van Birds of pray gelezen? Ze hebben tenminste inhoud :o |
Citaat:
|
HHAA!!! GO!! (y) (y)
Eindelijk iemand die dat ook vind! :) |
Citaat:
|
En waar mocht dat op slaan?
|
Citaat:
|
er staat dat live de enige band is met inhoudelijke songteksten, wat s daar nou weer mis mee, dat is toch zo??
En ik was blij, omdat er eindelijk iemand vond dat de songteksten van live inhoud hebben! Heb ik nou gewoon iets verkeerd gelezen ofzo....?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neeeeeeeeeeheeeeeeeeee!!!!!!!!!! :mad:
laat maar |
Ik vind hem een beetje standaard, die single is zo slijmerig als het maar kan :( (n)
Ik vond ze het beste toen met I Alone en Lightning Crashes enzo :cool: |
Ik trek Ed niet meer met z'n gezever. En al zou-ie nou niet meer zeveren over wereldvrede, hij hangt me zò gruwelijk ver de keel uit met z'n poederdonsjes-spiritualiteit dat ik 'm de eerstkomende 20 jaar niet vergeet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontroerend dit.
iig: na throwing copper en secret samadhi is t nogal bergafwaarts gegaan met ze... hoewel ik sommige nummers best goed vind... overcome kan ik best goed hebben, als je de walgelijke clip probeert weg te denken, heaven klinkt gwoon lekker vind ik. maar ik word er niet (meer) geil van. |
secret samadhi was fucking ace.
net als throwing copper en mental jewelry. |
Secret Samadhi en vooral Throwing Copper zijn echt supercd's (y), The Distance To Here vind ik een stuk minder, hoewel sommige nummers wel ok zijn, kan deze echt niet tippen bij de andere 2. Dat is ook de reden waarom ik de 'nieuwe' cd (nog) niet heb gekocht. Ik ben bang dat ie meer op The Distance To Here lijkt. Hoewel Heaven wel een goed nummer is... lang niet zo goed als hun eerdere nummers.
|
Citaat:
Sinds onze Dolfijnen-Fetish lovende hippie zanger alleen maar songs maakt die neer komen op peace to the world, dan mag ie van mij in een dixie opgesloten worden. Ik las wel een recentie dat Birds of Pray wat minder zoetsappig is. |
Citaat:
|
Citaat:
en Lennart: So what, als het positivsme wegvalt, blijft er nog mijn andere punt van kritiek over. De muziek is te veilig. |
:mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |