![]() |
Girl Problem help !
Hallo
Ik heb even een dringend en nogal genant vraagje en ik hoop dat iemand ff een tip kan geven. Ik heb nogal heeel erg jeuk daar beneden zeg maar zo erg dak er niet van slapen kan. Het kan geen soa zijn ofzo en ik denk zelf aan iets van de zuurgraad ofzo die beschadigd is door een verkeerd soort scheerschuim :confused: het is niet van het scheren zelf ofzo maar het zit echt er tussen in zeg maar. Weet iemand of je hier tegen gewoon een middel bij de apotheek of drogist kan kopen of moet ik hier voor tog echt naar de huisarts :eek: hebben misschien meer meiden hier last van gehad ofzo? en wat hebben jullie toen gedaan? alvast heeel erg bedankt ;) Bloemetje 16 |
haay
ik heb een vriendin gehad die hetzelfde probleem had, maar die kwam er gewoon niet van af tot ze naar de huisarts ging duzz als ik jou was zou ik ffe naar mister doc. gaan! :) die zal je wel uitleggen wat er aan de hand s en dan er misschien wat aan doen (y) mahjah suc6 ermeej! ahjuzz e-mail anders ffe een x naar guppie_1400@hotmail.com :D |
Je hebt speciale zeep voor daaronder :) Die zorgt dat je zuurtegraad zich makkelijker en sneller herstelt, dat kan je proberen. Bij de meeste drogisten staat dat spul bij het maandverband en de tampons, je ziet het wel staan :)
|
Naar dokter is noodzakelijk. Je hebt hoogstwaarschijnlijk een schimmelinfectie en hoe langer je wacht hoe erger het wordt. Ik zou gewoon even gaan als ik jou was :) is niet zo erg hoor. Je krijgt dan zetpillen maar als het zo jeukt ben je daar blij mee. Sterkte
edit: mn zus vond het kennelijk nodig om met mijn account te posten |
hey
alvast bedankt,ik denk dat ik dan morgen ma een afspraak ga maken bij de dok :( en nu ff dat spul bij de drogist halen alhoewel het ineens een stuk minder is. :) thanQ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |