![]() |
wel of niet naar t feest? Hij vind t niet leuk...
Hai mensjes...
Ik heb sinds anderhalve maand met een jongen verkering die ik daarvoor al heel lang kende... Het gaat super tussen ons, ik ben heel blij met um... Zondag met uitgaan is er iets gebeurd wat ik helemaal niet verwachtte...Een kameraad van me ex (noem um ff C) blijkt verliefd op me te zijn (gaf hij toe) en hij wou me de hele tijd aanraken...Hij omhelsde me de hele tijd en ik moest wel 10 keer schreeuwen dat hij me los moest laten! Hij snapte niet dat het niet kon omdat ik van iemand anders hou...''Maakt niet uit'' zei die... Nou is er 9 augustus een feest bij hem thuis (Hij woont met allemaal andere donkere jongens in een huis, en soms is de voogd er om te kijken hoe dat gaat, ze komen uit Afrika) Een vriendin en ik zijn daar al een keer eerder heengeweest, naar zo'n feest, omdat ik toen met een donkere jongen iets had (die woonde bij een Ned. pleeggezin in). Toen was het heel leuk!We dansen dan de hele avond door, tot je er bij neer valt! C zal er dan ook zijn...Ik heb mijn vriend (noem hem ff A) verteld wat er is gebeurd en hij wil niet dat ik naar het feest toega...Hij zegt mij wel te vertrouwen maar C en alle andere jongens niet...Hij weet ckerdat C weer aan me gaat zitten en dit wil ik zelf ook niet...A snapt niet dat ik heenga, want volgesn hem gaat C toch wel weer vervelend doen... Hij zegt dat ik t zelf moet weten, hij is mijn moeder niet zei hij :) en dat is waar... Ik weet niet meer wat ik moet doen! Wat zou jij doen? |
Mijn vriend meenemen?
|
Wil je zelf wel naar dat feest? Dan zou ik gaan en een beetje afstand van die jongen houden. Wil je niet gaan? Dan ga je niet..
|
Als je wilt, dan ga je toch samen met je vriend? Heel de avond bij elkaar blijven, zodat hij je kan beschermen en als er iemand toch raar gaat doen, dan ga je naar huis.
|
Je vond het toch niet leuk dat die C de hele tijd aan je zat? Waarom ga je dan?? Ik vind het heel goed van je vriend zoals hij reageert (y)
|
Citaat:
Citaat:
Hij zegt dat hij bang is omdat hij jou wel vertrouwt, maar C niet. Dat wil dus eigenlijk zeggen dat hij bang is dat C zijn zin door zal duwen en dus dat hij hem in staat acht om je aan te randen. Lekkere vrienden heb je dan. Ik zou me niet druk maken en gewoon gaan. |
Ik snap het nut niet van om erbij te vermelden 'donkere'. Dat klinkt net alsof die mensen heel anders zijn dan 'blanke' jongens. Maar ja, dat kan aan mij liggen. Waarom gaat je vriend eigenlijk niet gewoon mee naar dat feestje? Dan kan je even flink opvallend klef doen met hem, het lijkt me dat 'C' dan ook wel begrijpt dat hij een beetje zinloos bezig is.
|
Als je het zelf ook niet leuk vindt als C aan je zit, en je weet zeker dat hij dat op dat feest weer gaat doen, waarom ga je dan? :confused:
|
Citaat:
Ik ga omdat er ook andere jongens zijn die niet aan me zitten...En omdat het de vorige keer gewoon gezellig was... Mijn vriend mee? Sjees, dat weet ik niet...Ik zou t vragen... |
Citaat:
Zou ik doen ja! -Edit- Of niet gaan natuurlijk -/edit- |
tis misschien een hele rare vraag maar is het misschien zo dat je die aandacht van die andere jongen juist wel wil?
niet dat je vreemd wil gaan ofzo dat zeg ik niet, maar gewoon dat je je enorm gevleid voelt erdoor en die spanning dus op wil zoeken misschien is et wat ver gezocht maar ik weet dat het voor mij soms zo kan werken... denk dr maar es overna |
Citaat:
Misschien is t zo, ik weet t niet, ik vond t wel grappig dat hij toegaf verliefd op me te zijn, dat wil ik best toegeven, maar dat hij me niet los wil laten vind ik echt niet leuk! Ze zijn sowiezo wat aantastelijker dan andere jongens die ik ken...Hij luisterde dan ook echt niet naar me toen ik gewoon zei ''laat me los'', ik moest t echt schreeuwen... Maar dat ik de spanning op wil zoeken is niet zo...absoluut niet... Btw, hij wil niet mee :S:S |
Zolang je maar niet niet gaat omdat je vriend dat niet leuk vindt. Jij bent uitgenodigd en het is jouw leven, dat hij nu je vriendje mag zijn, prima, maar dat betekent niet dat hij uit mag maken naar welke feestjes jij gaat.
En bovendien: hij minstens mee kunnen gaan als hij het zo'n probleem vindt.. (n) |
ik snap niet dat je vriend nog steeds bevriend is met de C ..
die gast moet gewoon met zn handen niet aan iemand zitten dat al iemand heeft |
vragen of je vriend meemag, en zoniet de uitnodiging in de wind slaan.
|
ja idd ik zou ook me vriend meenemen en als hij niet meemag of wat dan ook zou ik niet gaan :)
|
tjah.. ik zou zoiezo al niet naar feest gaan van een paar zwarte in een huis.. dat vertrouw ik bij voorbaat al niet..
maar als ik jouw was, en je verhaal zo lees, zou ik toch zorge da je vriend meeging, of gewoon niet gaan.. er is daar geen toezicht en je vriend is er niet dus in princiepe zouden ze kunne doen wa ze willen.. en naar mijn mening hoor ik toch alleen maar slehcte dingen over dit soort voorvallen :p |
ik snap niet dat jij naar dat feest wilt...
er zijn zoveel feesten maar jij wilt naar een hok vol met ama's waar er zelfs 1 tussen zit die jou aanrand.. neem je vriend mee bijvoorbeeld ja.. als het toch een kameraad is. |
Citaat:
|
Niet lullig of aanvallend bedoeld, maar volgens mij heb jij echt alleen maar buitenlandse vriendjes?
|
Maar ga die vraag nou ff niet uit de weg:
Er is daar een hok vol mensen met zowieso 1 iemand die je weer gaat aanranden. Wat ga je doen als hij daar nog verder in gaat? Ik zou eigenlijk willen zeggen eigen schuld. Ik snap je echt niet als ik dit zo lees. Ga gewoon naar een ander feest. |
Citaat:
|
Citaat:
M'n vriend vind ook een beetje dat ik t zelf opzoek, maar zo zie ik t niet...Er zijn daar (nogmaals) meer mensen die ik wel mag...En die wel normaal doen... |
... dus als ik het goed begrijp noemen we jou nu dus 'B'?
|
Citaat:
|
Gewoon gaan naar dat feest en het feest vooral niet laten verpesten door een of andere C. die z'n poten niet thuis kan houden.
Als hij echt vervelend word ga jij ook gewoon heel vervelend doen door hem echt gigantisch voor lul te zetten of hem een klap in z'n gezicht te geven. Geen gezeik gewoon duidelijk zijn en je niet van de wijs laten brengen. Als jij zin hebt in dat feest, ga dr voor |
Citaat:
Ik denk dat je t (onbewust) leuk vind dat die C je leuk vindt en juist daarom misn wil gaan. Dat gevoel krijg ik, als dat niet zo is, spijt me dat. Ik denk, net als n paar anderen hier, dat je t op gaat zoeken op deze manier. Als jij niet naar dat feest gaat, ziet C misn in dat je m echt niet ziet zitten. Als jij wel komt, denkt ie dat ie nog kans maakt. En tis dan ook niet zo gek dat ie dat gevoel heeft. Waarom wil je per se naar dat feest? Ga iets leuks met je vriendje doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |