![]() |
[schijfcontrole]
Telkens als ik mijn computer opstart, voert ie een hele schijfcontrole uit. Is dat ook uit te zetten? Want nou moet ik wachten totdat ie klaar is of bij mijn computer gaan zitten en op tijd op enter drukken.
als hij steeds je schijfcontrole doet, dan sluit je Windows niet goed af, ik zal daarom ook even controleren of je windows goed aflsluit
Krijg je btw veel errors bij je schijfcontrole? |
Citaat:
|
Als ik geen zin heb op op dat hele afsluitgedoe te wachten en ik druk hem gewoon uit, dan krijg ik ook geen schijfcontrole.
-WJ |
Citaat:
|
Citaat:
Met XP stel je dat meestal zelf in of vraagt hij der na. krijg je ook een error in het begin van het op starten? bijv dat je op f1 moet drukken? |
Citaat:
|
Citaat:
Schijfcontrole is haast een OS op zich geworden. Als ik schijfcontrole wil doen moet de pc opnieuw gestart worden en na voltooien ervan weer -WJ |
mmM best goed voor je computer ;)
|
Kan absoluut geen kwaad, heb zelf nog een p1, doe dat al zeker 6 jaar ofzow bijna dagelijks, en nog geen 1 slechte sector of nix :D
|
Ja inderdaad, power down override tijdens een harddisk transactie, paar head crashes meer of minder maakt toch niet zoveel uit. :o
|
:D zo is 't maar net :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |