![]() |
Seinfeld
nog meer mensen die dit kijken ?
Ik vind dit dus 10x beter dan dat gaare friends wat iedereen o zo leuk vind :) |
Kramer roelt :cool:
|
Kosmo Kramer ist eigenlijk he. Hij komt altijd zo geweldig de kamer binnenvliegen :D
|
:D :D kramer is cool maar george heeft ook vette moment man .. dat die een ( kut hoe noem je zo,n ding ) een soort van cakeje uit de prullebak pakte en opat terwijl de moeder van zn vriendin zat te kijken dat was dus geniaal
en dat die op een kinderfeestje was en er brand uitbrak en een oud vrouwtje opzij sloeg :D |
heeeeerlijke serie, geweldig
|
Citaat:
|
Echt een koele serie. Soms een beetje flauwe grappen maar verder hebben ze allemaal (en dan vooral George) van die perfecte gezichtsuitdrukkingen bij iedere opmerking waardoor alles zo droog overkomt :D Echte humor is het...
|
Citaat:
|
Ik heb spijt dat ik het vroeger nooit keek, nu zijn er tig geweldige afleveringen die ik nog moet zien.
Ik vind Newman trouwens het beste personage. |
'You're trough, soupnazi; YOU'RE TROUGH!!
:cool: |
Citaat:
George?? Ohw wacht...je bedoelt zeker Art Vandelay? :D |
Citaat:
*heeft lang niet alle afleveringen gezien* |
Citaat:
BTW; ook lid van EBA? :cool: |
Tja Seinfeld is super.. tegenwoordig kijk ik het eigenlijk nooit meer maar het blijft geniaal. Vooral George is mijn held. (zijn antwoordapparaat :D ) anders moet je maar eens zoeken met kazaalite op George's Answeringmachine- Believe it or not
|
ik had een tijd geleden een leuke aflevering gezien van seindfeld toen zaten george en jerry in een limo en dachten ze dat george een nazi was of zo haha
|
These pretzels are makin' me thirsty!
:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |