![]() |
Pinkeltje of paardelul?
Jongens ziten zo met het formaat van hun jongeheer, en ach, zolang het maar gemiddeld is, is het altijd goed, toch?
Maar dames, stel voor dat je een hardstikke leuk en lief vriendje krijgt, en jullie gaan wat verder, en hij blijkt buiten het gemiddelde te vallen. Hij heeft een pinkeltje, of nog erger: een gigantische paardelul. En dan heb ik het over extreem, niet over aan de kleine of grote kant, maar belachelijk klein of angstwekkend groot. Wat doe je? Is de liefde meteen over? Hoe red je je daaruit? Of probeer je het uit? En als het tegenvalt, is de liefde dan over? |
Wat zou je zelf doen?
|
ik denk dat ik daar wel mee zou kunnen leven.
|
Even proberen hoe het aanvoelt :)
Maar de liefde zal daardoor niet direct over zijn. Hoewel het een heel lastig iets kan zijn. En ik heb dan toch liever te groot dan te klein. |
De liefde zou niet over zijn, maar we zullen niet echt veel seks hebben wanneer het niet gaat...
|
Citaat:
( eerlijk gezegd weet ik dat nog niet. :D Maar hij past precies.) |
het zou me echt niks schelen....
je houd toch niet van iemand om zn ding ofzo....als ik verliefd ben en/of van iemand houd vind ik nooit iets lelijk aan hem, en accepteer ik hem gewoon zoals hij is... klinkt misschien cliche maar ik meen t wel.. |
De liefde zal zeker niet meteen over zijn, aangezien die niet gebaseerd is op de grootte van zijn penis.
Ik zou het dus proberen, en mocht het dan tegenvallen zou ik toch twijfelen, aangezien seks (intimiteit) toch wel een behoorlijk big deal in een relatie is. |
Even proberen, ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
wel liever enorm dan ieniemienie, eerlijk gezegd die van m'n vriend is ideaal (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar te dik...daar doe je niks tegen. Je kunt er moeilijk met de kaasschaaf langs. |
Citaat:
Maar dan heb je dus weer het er-moet-ook-een-kind-doorheen punt. Je bent waarschijnlijk echt een stuk rekbaarder dan je denkt hoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar het hebben van een grote piemel trouwens wel een groot nadeel is: anale sex. De anus is een heel stuk minder rekbaar dan een vagina :( |
Ik zou het wel proberen, als hij heel lief en voorzichtig zou zijn. Maar als het dan toch nog scheurt is het einde oefening. Dan zijn we niet op elkaars formaat afgestemd.
Meisjes verschillen in maat net zo veel van elkaar als jongens. Sommige meisjes hebben een eh ruimer inkomen :D dan anderen. Die poepen met gemak in een half uur een tienpondsbaby uit zonder hechtingen. Anderen moeten na drie uur een dubbele knip hebben voor een zespondertje. |
Citaat:
En zo'n klein dingetje is juist schattig vind ik. :p :) |
*fieuw* ;)
|
Voor dat ik zijn dingetje onder ogen heb gekregen was ik al helemaal hotel de botel van hem en dat zal echt niet veranderen door de grootte van dat daar beneden hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jamaar ja.. hoe groter, hoe minder schattig. Daar is dan weer een ander woord op van toepassing. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor een jongen maakt 't ook verschil trouwens, het fijnst is een meisje die dezelfde 'maat' heeft als jij. Te klein en je moet buitengewoon voorzichtig zijn, te groot en je voelt stukken minder (ook weer afhankelijk hoe goed haar controle over haar schedespieren is). |
Citaat:
Zeg als meisje dus ook nooit iets als "het is niet erg dat 'ie klein is" of "de grootte maakt niet uit, het gaat erom wat je ermee kunt", want dat wil een jongen gewoon niet horen. Zeg liever dat 'ie in verhouding tot je ex lekker groot was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie meiden snappen jongens net zo min als wij jullie begrijpen geloof ik :) Ik heb dat een keer gehoord, en dan denk je echt niet "goh, is dat ff fijn" hoor :) Het gaat niet bewust, maar jongens willen gewoon graag een grote piemel hebben. Ik denk dat het iets evolutionairs is. |
Alicia:
Citaat:
|
Citaat:
Voor hun vrienden? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, net zoiets als dat half Nederland zijn tieten heeft laten vergroten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het verschijnsel taalseksisme. Heel interessant, heb er onderzoek naar gedaan :) |
Citaat:
|
Ik tegen vriend toen we voor het eerst condooms gebruikten:"staat hem leuk hoor, kleedt slank af. Hip, maar heb je ze ook in andere kleurtjes? "
|
Citaat:
|
Geesh, dan moeten jongens zich niet aanstellen. Als te groot niet lekker is moeten ze gewoon blij zijn dat ze gemiddeld zijn en hun vriendin geen pijn doen. Zo'n dom vooroordeel moeten we maar gauw de wereld uit werken.
|
Citaat:
Sry, moest even offtopic bij de hand doen:) |
Wat heeft de grootte van de penis in Godsnaam met liefde te maken!
Qimm: De Nederlandse taalregels leren ons dat in een zelfstandig naamwoord dat de combinatie is van een dier en een lekkere botaknol geen tussen-n optreedt. :o :D |
Citaat:
Met liefde niks, maar met sex wel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |