![]() |
The Thrills
Leuk?????
|
Daar ging ik nog wat van luisteren.
|
glas INFO a.u.b.
|
Oeh... ja... Big Sur is het singletje; wat een ge-wel-di-ge plaat. Zeer zomers! En... het bewijst maar weer dat je met muziek ook alles gezegd kunt hebben in 2 en een halve minuut.
|
Och, hoorde ik vandaag, kan me niets boeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer coole cd.
Het gevoel doet me een beetje denken aan toen ik Is this it van The Strokes luisterde. Ben niet echt into dat soort muziek eerlijk gezegd. De "THE" bandjes vind ik meestal toch niet zo cool, maar The Thrills zijn echt vet. Heb ze in April dacht ik gezien en het liedje Santa Cruz bleef steeds in mn hoofd rondspoken. Cd heet dus So much for the city en mn favo liedje is nummer 1: Santa Cruz |
ik kocht em omdat ie maar 13€ was. hij is heel ok, maar ik had er meer van verwacht. beetje slap af en toe, de vergelijkingen met beach boys enzovoort vind ik toch wat voorbarig.
|
ik zag die clip, vond ik niet fantastisch
|
het gaat ook niet om de clip. als je echt true bent, maak je een saaie kutclip met een laag budget. heb ik me laten vertellen.
leuk bandje, niet superbijzonder maar gelukkig ook niet super gehyped. beetje jammer dat ze met de beach boys vergeleken worden maar ja, hokjes zijn veilig. |
Nou ik vind ze aardig gehyped.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en veel advertenties ook gezien. |
Citaat:
|