![]() |
als je echt wilt...
ik had het laatst met een vriendin over relaties, en toen zei ze dus als je echt iets wilt moet je alles doen om dat voor elkaar te krijgen... dit is nu 3 dagen geleden ofzo, en ik denk bijna de hele dag aan die woorden... wat denken jullie ervan?
ook al is het al bijna een jaar uit met iemand, als je na een tijd ineens niets liever wilt dan hem of haar trug als je 'geliefde', alles ervoor doen of denken laat maar zitten? |
is zeker een mooie gedachte, en je hoort en het gebeurd vrij vaak, dat als iemand ECHT, maar ook ECHT iets wil, je het dan ook krijgt.
|
Gelul.....
Bij relaties gaat het om de wil van 2 personen en niet 1..... |
Citaat:
oh serieus? daar was ik ook al achter, maar ik bedoel dat als je denkt dat het MOGELIJK is dat het weer goed KAN komen dat je daar dan alles aan moet doen om dat te laten gebeuren of juist niet. |
Citaat:
|
Het moet idd van 2 kanten komen, maar ik denk wel dat t kan als je er echt 100% voor gaat....
|
Citaat:
Het verschil tussen een wanhopig verliefde en een stalker is erg klein.... |
Citaat:
hmm ligt eraan op wat voor manier je het doet denk ik... natuurlijk moet je niet als een of andere freak 100 x langs zijn huis fietsen, bellen, blabla, maarjah, dat zou ik sowieso nooit doen, want me ex woont in andere stad... maar toch, als de ander ook aan geeft van: hmm het zou weleens goed kunnen komen ja... dan vind ik dat je zker je best mag doen om dat ook daadwerkelijk te laten gebeuren, naturlijk op een fatsoenlijke manier zonder dat je de stempel irritant ofzo krijgt, maar dat ligt dan toch puur aan jezelf! |
Citaat:
Maar als jij je vriend terug wil, zou ik het hem vertellen.... Dat lijkt me wel een uitvoerbaar idee..... succes... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja ja ;) |
Citaat:
Als het mogelijk is wat jij beweerd dan had ik mijn vriend al lang weer terug. maar aangezien hij niet meer van mij houdt is een relatie een beetje een slecht plan he? Hij zal niet weer van mij gaan houden omdat ik dat graag zou willen. Zo werkt dat niet. (helaas :P) |
Citaat:
en qimm, tuurlijk werkt het zo niet, zou wel héél makkelijk zijn he, zou nog saai worden! |
Ik wil heel graag vliegen zonder vleugels ala superman......
|
Citaat:
Ik snap jou niet.... je zet een stelling neer (die eigenlijk persoonlijk bedoeld is :p) en nu zeg je dat die stelling nergens op slaat... :confused: |
ik ben t wel n beetje met die vriendin eens. als je echt gek bent op iemand moet je er ook voor gaan.. (niet al te ver gaan dan, maar gewoon tot net-niet-irritante-grens).
misschien maakt t voor die ander niks uit en blijft hij/zij niks voor je voelen, maar je kan dan iig zeggen dat je het hebt geprobeerd. en niet over 5 jaar terugkijken en denken: had ik maar wat beter mijn best gedaan... |
Meestal doe je er dan onbewust alles voor, anders wil je het niet ECHT, ja toch :)?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je iets doet, doe het dan met 100 %
Dat geld hier ook weer. |
Citaat:
En van een beetje vriendelijker reageren ga je niet dood hoor. |
was dat maar zo makkelijk :) ik ben helemaal geen held in zulke dingen
was is gek op een meid 3 jaar lang en ik heb nooit mn bek opengedaan en nu zit ik daar niet meer op school en ik heb achteraf best spijt ervan :( |
Citaat:
|
Als je écht wil.. heb je een obsessie (y).
Maar he, noem het liefde dat klinkt beter. |
Citaat:
|
Ja, als je iets echt wilt, en de ander natuurlijk ook, gaat het lukken.
De -extreem hechte- relatie tussen mij en mijn vriend is in maart na 19 maanden verbroken vanwege de vele ruzies. Momenteel zijn we keihard ons best aan het doen om het weer te laten slagen, en dat is ook aan het lukken. We hebben het weer heel goed en knus samen, en hebben zelfs plannen voor een baby. We willen elkaar absoluut niet kwijt, en daarom gaat het nu ook weer goed. |
Onzin. Bijvoorbeeld als ik een kluis van een bank wil leegroven dan lukt me dan waarschijnlijk toch niet ook al is de wil nog zo groot.
|
als jijd ie kluis wil leegroven, wil je dus heel veel geld..als jij ECHTECHETECHT zoveel geld wilt, dan krijg je dat uiteindelijk op een andere manier, moet je wel hard werken,maar dan lukt t je wel
|
Onzin natuurlijk. Sommige dingen zijn onmogelijk, hoe graag je ze ook wilt. Natuurlijk kun je ontzettend je best doen om iemand verliefd op je te laten worden of je leuk te laten vinden, maar als die persoon niets wil kun je dat niet afdwingen.
|
geluk kun je afdwingen
|
waar een wil is is een weg..of niet?
|
Ik vind het ook onzin
Als diegene uiteindelijk toch toestemt dan zal het waarschijnlijk zijn om van jouw gezeur af te zijn en zal diegene er niet 100% achter staan. Ze moeten je graag willen en anders kunnen ze oprotten. Right?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |