![]() |
surrealistische ruimtes
Soms heb je zo'n moment dat je je in een situatie bevindt waarbij je helemaal van je omgeving vervreemd
ik liep zojuist tussen duizenden bandenstapels door, zwart, geurend rubber, en dacht ineens: dit is raar... tja, ik kan het niet goed omschrijven, net zoiets als je naar de sterrenhemel kijkt en eindeloosheid probeert te begrijpen. tja, ook zoiets ervaren? |
Op vakantie was ik een keer een beetje rond aan het wandelen alleen, ik liep en liep en keek pas goed om me heen toen ik midden in een veld vol lavendel stond... Dat was echt surrealistisch :)
En ook een keer een strand met allemaal grote stenen ervoor, daar zat ik dan uren alleen (zonder een mens in de buurt dus) naar de zee te kijken. Was ook vrij bizar, zo groot en leeg als het was... en die stenen... whaa, dat was cool. |
De autosloperij hier 500 meter verderop is heel.. indrukwekkend zeker 's nachts. Ik wilde het op foto vastleggen maar dan krijg je bij lange na niet die coole eerie, creapy sfeer en bovendien beginnen er dan een stel honden onwijs te blaffen.
|
Toen ik een keer met mn zus aan het snowboarden was kwam er spontaan mist opzetten. We zagen toen echt helemaal niks meer. Alles was wit. We wisten niet waar we vandaan waren gekomen en waar we naartoe moesten. Dat was best wel creepy. Ik werd er trouwens ook misselijk van, omdat je je oriëntatie kwijt bent.
|
Citaat:
Ik was voor het eerst met zuurstof gaan duiken, op een boot boven me stond een instructor en ik moest beneden een paar dingen doen, alleen. Terwijl ik naar de bodem zwom, stuifde er ineens allemaal zand omhoog van de bodem, waardoor ik niets meer kon zien. In het begin viel het nog wel mee, ik speelde een beetje onder water (koppeltje duikelen etc) en toen ik weer verder wilde wist ik niet meer wat boven of onder was. Heel bizar... ik was dus van plan naar boven te gaan zwemmen omdat ik wel klaar was onder water, maar ik zwom de verkeerde kant op; BAF tegen de bodem :D |
kheb daar nachtmerries over :D
denk aan: Het trappenhuis van Escher |
Citaat:
Echt bizar om dat in het echt na te bouwen. |
ja shiiit
ik ben echt bang voor die tekening :S |
Ik ben eerder bang voor David Bowie als ie zo kijkt. :D
|
Bowie is mooi :)
|
Die foto is ook al weer 17 jaar geleden gemaakt...
Tegenwoordig vind ik m nou niet echt sexy meer. |
Citaat:
|
Kijk eens rond in een leegstaande fabriek, altijd leuk.. bijvoorbeeld de 'radiumfoam' fabriek in maastricht (werden ooit Vredestein banden en andere rubberproducten geproduceerd), paar dagen geleden nog voor het donker een kijkje genomen, al lopend door enorme bedrijfshallen met gesloopte ruiten en omlaaghangende tl buizen voel je je behoorlijk van de wereld (en dat zonder enige geestverruimende middelen).
I just love it, de meeste mensen verklaren me voor gek maar de meest vervallen en enge panden zijn het meest sfeervol. Sowieso gaat er altijd wel een flinke adrenaline rush door je hoofd als je via smalle trappetjes en doorgangen je weg vind in zo'n pand. |
Och, ik heb het zoveel. Ik heb een eigen wereld in mijn hoofd.
Een wereld van niet bestaande kleuren, onvoorstelbare liquiditeit van de normaalste dingen,... prachtig gewoon. De vergelijking van de feloranje zon die opkomt in een druiperige roze wolkenmassa komt dicht in de buurt, maar nog niet dichtbij. Of de door zonsondergang vuurrode wolken die bedreigend boven je hangen. zucht :) |
Citaat:
|
Ja, dat heet het Collegezalen Complex.
|
Ja mn eindexamen latijn en grieks vorig jaar, respectievelijk in mijn eentje en met zn tweeen in de gymzaal onder begeleiding van 2 docenten tussen allemaal lege tafeltjes...spooky :eek: alsof je in zo'n examennachtmerrie zit...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: