![]() |
joints: dik of dun
ik bedoel een joint als een sigaret of als zo'n dikke toeter waar je een half uur mee doet.
geef mij maar een dunne....veel wiet en weinig shag... ik doe er meestal zo'n 8 á 10 minuten mee |
niet te dun niet te dik, gewoon genoeg shag en wiet
|
Dezelfde 'taille' als een voorgedraaide joint ongeveer.
|
geef mij maar een tamelijk dunne, aangezien ik liever per persoon 1 joint rook.
en als je in je uppie 1 dikke vette smookt dan word ik te stoont :) |
hangt af van tijd, plaats en gezelschap
|
Dik.
Vroeger draaide ik nog heel maf, en dan kreeg je super dikke joints die wel heel kort waren, waar je super stoned van werd :D |
liefst dik en sappig (weinig shag & hele berg wiet) :d (y)
|
uhm iets dikker als voorgedraaides met begin en eind veel sjek maar het grootstet middenstuk paar draadjes sjek en berg wiet. :)
|
Geef mij maar een monster creatie, dus zo groot en dik mogelijk... wanneer dan ook alles kan wachten.
|
dun, weinig shag veel wiet.. dus. omdat ik ze dik lelijk vind :o
|
Citaat:
|
Het hangt allemaal van m'n promilage af.
|
dun.
ik heb een hekel aan tabak, het is slecht en het stinkt. dus zo min mogelijk tabak :) |
Dun, hangt er ook een beetje vanaf maar meestal vinnik een dunne wat chiller.
|
het liefste dun en strak, met redelijk veel hasj en niet zo heel veel shag
|
dik maar dan weinig shag en hele berg weed, geen pussyjoints
|
als ik thuis ben meestal vrij dunne, met weinig sjek en redelijk wat wiet
als we met een paar man zijn dan draai ik meestal behoorlijk dik |
ehm ik prefereer dunne joints
maar soms heb je zin in een toeter dus het verschilt denk ik op zijn tijd |
meestal maak ik ze dun, maar soms maak ik juist expres een kort hele dikke. Als je dan 1 hijs neemt ben je meteen knetter ;)
|
Eenmanspitjes draai ik altijd dun. Hoe meer man er rookt, hoe dikker de joint natuurlijk.
Maar soms zijn dunne jointjes irritant, zoals wanneer ik er nie eens een filter inkrijg om aan te stampen. |
dun, strak, en relaxed te hijsen ...
maja soms heb ik ook zin om een lekker fatsige strakke te draaien :) :p |
Halve peuk, meer groen dan bruin (tabak is bruin, rook bijna tot geen hash). dun of dik, ik maak geen onderscheid, als het maar rookt en lekker smaakt :D
|
Dik of dun interesseert mij niet zozeer, zolang-ie maar strak en optimaal gedraait is, er geen takjes in zitten, de tip naar behoren functioneert, lange vloei gebruikt wordt ipv. 2 kleintjes aan elkaar, etc. etc. etc. etc. Een dunne met lege plekken erin of een stukje voor de tip dubbelklapt of waarbij het niet goed verdeelt is zuigt harder dan een fatsoenlijke dikke. Een dikke met uitbranders en takjes zuigt harder dan een fatsoenlijke dunne. Dus, of een joint dik of dun is, is niet zozeer een belangrijk punt - net zoals bij het roken van een gewoon shagie, hoewel daar stukken minder andere eisen aan zijn. Bijvoorbeeld de tip doet dan niet terzake en de verdeling van de weed ook niet. Beide elementen bestaan niet in het shaggie.
|
als er maar wiet in zit.
|
dun.
|
Citaat:
|
dikke sigaar :)
|
dun en lekker lang... draait iedereen hier met shag of wat?
ik draai altijd met een peuk |
meestal dun, veel wiet, weinig shag... maar 'n bob marley op z'n tijd is ook lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shag uber alles
|
met sigarettern is gewoon goor (n)
net als die voorgedraaide, en ik denk dat ik daar niet eens mee kan draaien aangezien dat met gruis ook niet gaat. |
gruis dat lukt dan nog wel, is wel te doen nog.. maar peuk, bleh.
|
Zelf prefereer ik normale grootte, zodat ze in een hulsje passen, ik draai er namelijk vaak vooraf. Vroeger gebruikte ik het liefst kleine vloei (ook echt die grootte, niet aan elkaar plakken), zonder tip, gewoon wat tabak in het uiteinde en de rest bijna puur.
Liefst shag, alhoewel hier (niet forum, gewoon hier, in mijn omgeving) de overgrote meerderheid sigaretten prefereert... wat ik heel erg vreemd vind... Maar des te beter, dan nemen ze minder snel een trek van mijn met shag gedraaide :D. |
shag sigaret, mij om het efen, als er maar een thc houdende stof in mijn blow zit vink het best
|
dun, veel shag weinig wiet
ik word nogal snel stoned:p:D |
Citaat:
|
Als je met veel man bent zo dik dat het allemaal net in ut vloeitje past.
Als je met weinig man bent ook maar dan moet je er niet te veel roken. |
Citaat:
en aanstampen vind ik niet eens nodig.... gewoon een paar keer tikken op je aansteker |
Ik draaide meestal behoorlijk dikke joints
weing shag, veel wiet/stuff |
niet te dun, zodat we er niet na drie hijsen doorheen zijn.
niet te veel shag, dat smaakt smerig. |
"niet te dun, niet te dik, gewoon presies goed!"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |