![]() |
Muziek draaien tijdens warming up en opkomst op veld
Doen ze dat bij jullie weleens?
Bij ons wel, krijg je zo een kick van he. Speel in het 1e elftal en dan vooral als je het veld opkomt samen met scheidsrechter en tegenstander en dan bv Final Countdown draaien is echt supermotiverend of als je gescoord hebt!! Wie herkent dat en welke muziek draaien ze bij jullie :) |
Ik heb pas een keer meegespeelt in het eerste (was wissel) en vond het al leuk dat m'n naam werd opgenoemd :D . Maar verder wordt er geen muziek gebruikt.
|
bij ons draaien ze het "prince of thieves theme" (ook altijd bij de uitreiking sportman/vrouw van het jaar, dat nummer)
|
voor welke toeschouwers zouden we dat moeten doen? :D
|
Bij ons mag elke speler van de selectie een nummer keizen die op een cd wordt gezet die gedraaid wordt tijdens de warming-up.
|
hoe lang is jullie warming-up wel niet??? :D of hebben jullie een (te) kleine selectie
|
Bij ons roepen ze alleen de namen van de spelers om, geen muziekje ofzo.
|
Citaat:
|
Door de muziek blijf je automatisch in beweging.. En dat is de bedoeling bij de warming-up.
|
Citaat:
|
Ja je hebt gelijk, dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.. Haha. Door de muziek blijf je niet stil staan, en worden je spieren dus warm.. :cool:
|
Nog nooit gehad, behalve bij enkele finale wedstrijden die ik gespeeld heb tijdens zo'n tornooien. Grappig die naam-afroeping en commentaren bij de doelpunten.
|
Maradonna deed daaraan..mooi gezicht, technische hoogstandjes (y)
|
bij de bekerfinale...
echt prachtig! kom je zo het veld op, je naam word omgeroepen.. prachtig :D |
Citaat:
kewl of bedoelde je de Amstel Cup finale? |
Citaat:
voor de dames dan he edit maarja dat lijkt allemaal niet zo hoog enzo, omdat vrouwenvoetbal jullie toch niet boeit :o |
Sport zelf niet, maar ik denk zeker dat het stimulerend is. Tijdens de warming-up lekkere trance opzetten, zodat je al lekker op de mat in het ritme komt (y) en als je het veld op komt The Best van Tina Turner of zo. Of ook een lekkere trance plaat, The Anthems van Sensation of zo :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |