![]() |
13 september [1996-2003]
De ingewijden zullen reeds weten waar ik het over heb; het vroegtijdig overlijden van Tupac Amaru Shakur beleeft op 13 september aanstaande zijn 7e verjaardag. Over Tupac doen veel verhalen de ronde. Zo zou hij zijn dood gefaked hebben en na zeven jaar terugkomen? Snoop DoGG heeft inmiddels een speciaal concert gepland voor 13 september en heeft iets groots aangekondigd. Zullen wij getuige gaan worden van de wederopstanding van de Black Jesus? Wat denken jullie?
|
Ik heb het in deze speciaal over de 7e verjaardag van deze gebeurtenis. Denken jullie dat er iets speciaals staat te gebeuren?
|
Nee, want 2pac boeit niet
|
Het zal me echt een gruwelijke rotzorg zijn.
*piep* :p |
Volgens de 7-theorie zou hij in juli moeten terugkeren. Nog 1 weekje heeft hij dus de kans.
|
Citaat:
|
tupac is wel cool :cool:
|
Citaat:
|
Ehm, sommige nummers echt helemaal niet. Tupac hing ook de nobele wereldverbeteraar uit. Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat hij ook echt zijn handen uit de mouwen stak in achterstandswijken. Thumbs up. (y)
De 7 day theory is gewoon onzin denk ik. |
De zwarte jesus. Hahaha. Nou de roddels over die vent zijn iniedergeval van mythische proporties. Oooo wat was hij goed. Pfff er zijn elke dag mensen die zichzelf de pleuris werken voor arme mensen.....geef die maar eens respect ipv een dooie rapper te gaan verheerlijken omdat hij ook een dagje bij de gaarkeuken heeft gestaan!
|
De zwarte jezus, wattefok man ?
Alsof die gast fucking het begin was van de fucking wereld of zo, overdrijven is ook een vak hoor. Kom op nou. Die gast in voor niets legendarisch geweest of zo. Of hij terug komt, mij lijkt het sterk. Al hoewel het wel dope zou zijn, en veel dingen er ook op wijzen dat hij 7 jaar na zijn dood terug zou komen. Heb ooit een heel artikel gelezne met allemaal dingen erin die erop wezen. O.a. zijn bijnaam Makaveli.. maar ik denk dat die naam aangepraat is.. door mensen zelf verzonnen, en dat meneer Shakur zichzelf níet zo heeft genoemt.. Maar wie ben ik.. |
Citaat:
bovendien is bij de Joden september de 7e maand :p |
ik geloof al een tijd niet meer in 2pac
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o dat zegt snoop dog ook alleen maar om meer mensen naar zn concert te lokken... :o :rolleyes:
|
nog een kans voor dit topic, heb een hele zooi topics verwijderd... zouden mensen alleen willen reageren als ze daadwerkelijk een fatsoenlijke beargumenteerde mening hebben over de wederopstanding van 2pac of het concert van snoopdogg
|
Het zou best wel kunnen...(k heb even nagedacht)
dat zou wel een dikke publiciteitsstunt zijn... daarverdien je egt wel veel geld mee..:) |
Ok, ontopic:)
Stel dat hij wel terugkomt, zou hij dan dezelfde kwaliteit afleveren als toen? Als je een tijd niet met muziek bezig bent, lijkt het me logisch dat je er niet beter op wordt... |
Citaat:
voor t zelfde geld zou hij al zn platen aan een stel azteken hebben geruild voor wiet ofsow... |
Dan zal er altijd 1tje bij zijn die er weer geld aan wil verdienen en het verkoopt enzo....dat hou je echt niet al die jaren vol
|
Citaat:
Oei, even snel iets on-topics verzinnen.. Euh.. Gaan d'r over Jim Morrison ook niet geruchten dat-ie nog leeft? |
Citaat:
(ff Ontopic blijven) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |