![]() |
Hebben jullie niet het idee als je vriendje alleen op vakantie is!
Dat er dan van alles gaat gebeuren
vreemdgaan enzo ! ach ja ik moet niet zo druk maken want kweet het zo is die niet maar toch ik blijf het af en toe wel denken! (ff voor de duidelijkheid, hijs er werken dus helemaal alleen geen vrienden erbij ofzo) |
Ja ik heb dat gevoel ook maar ik weet dat m'n vriendin toch niet vreemd gaat, zo zijn we elkaar namelijk al eens verloren.
toch blijf ik eraan twijfelen |
Citaat:
En al helemaal als die zo'n smsje stuurt: ik haat relaties op afstand; ik haat twijfelen. dan heb ik ook al zoiets WAT NU HELLUP!! maar ik heb hem ook al 5 weken niet gezien het zal er vast doorkomen dat ik hem zo super ergs mis. en toch zijn jullie weetr bij elkaar? |
Nee, ik vertrouw hem volkomen. :)
|
Citaat:
MAAAAAAR toch iets in mij maja weet je? ik heb hem ook al 5 weken niet gezien en door t gevoel dat ik hem mis en te erg mis ga ik van alles denken en dat is stom superstom van mezelf |
Juist want je maakt jezelf gek
|
Citaat:
maar goed volgende komt die terug en ik kan gewoon nu al niet meer wachten |
mijn vriendin vertrekt zondagnacht voor 2 weken naar Portugal
volgens mij wordt ik gek ;) |
Citaat:
als je steun zoekt i'll be there :) want ik moet dan zelf ook nog 1 week wachten.. en dan ist alweer 6 weken geleden dat ik hem heb gezien! :( |
Maar ja vrijdag lekker gezellig met haar zwemmen en daarna ergens wat eten, en dan nemen we afscheid tot zondag morgen :p want ik moet haar zien voor ze gaat
|
Citaat:
andrs word je alleen nog maar gekker |
You get the point :p
was je msn? of heb je dat liever niet? |
Citaat:
wij mensen aliens whatever snappen mekaar oh geeft niet! punkyfisch@hotmail.com |
Het is alleen zeer vervelend als je je vriend(in) moet missen voor een langere tijd en dan hoor je van iedereen dat je je niet druk moet maken want dat is niet nodig maar toch doe je het en dat is klote weet iem. hoe je dat gevoel uit kan zetten :confused:
|
Ja idd, dat zegt iedereen tegen mij.,.
ja maak je niet druk voor je het weet isie dr weer maar hun hebben makkelijk lullen die vriedjes/vriendinnetjes gaan niet 6 weken naar FUCKING Tsjechië omg ik wou dat ik meekon ! en was er maar een knop die dat gevoel enzo meteen wegnam |
Waarom voel jij dat precies zoals ik dat ook voel :confused:
|
Mensen hebben nou eenmaal de natuurlijke neiging om vreemd te gaan en andere mensen te neuken als hun vriend of vriendin er niet bij is. Face it.
|
Citaat:
maar ik voel het echt zo! |
Citaat:
|
ja ik denk et ook maar ik weet dat hij het nooit zal doen zoiets heet vertrouwen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik vertrouw hem ook echt waar maar als je iemand 5 weken niet hebt gezien en dan gewoon alles wat die dan op dat moment verkeerd smst naar jou gevoel al van die dingen denkt.. en ik weet gewoon dat het niet waar is! maar t komt gewoon door van alles! |
Waarschijnlijk geniet hij nu van de inheemse-chicks.
Maak je niet druk, je wil toch dat hij gelukkig is ? :cool: |
Driekwart van de meiden hier is over een paar weken flink pissed :cool:.
|
Citaat:
maar niet iedereen is hetzelfde he! en dat zou maar vreemd zijn ook |
Het zou niet eens in me opkomen te denken dat hij vreemdgaat. Naief misschien, maar ons vertrouwen in elkaar is enorm groot.
|
ah ik word er helemaal gek van :(
Wat zou ze nu aant doen zijn... :D |
Ik vertrouw m'n vriendin eindelijk wel
maar we hebben ook wel wat speciaals :p |
Citaat:
maar niet met een of andere whatever je t wil noemen chick :p |
Och je komt er wel overheen joh (y)
|
Citaat:
Op zich geen gekke optie. :cool: |
Hier begint het alweer
|
Citaat:
en nogmaals ik vertrouw me vriendje ook MAAR NIEMAND KAN IN MIJN HOOFD KIJKEN WAT ER ALLEMAAL RONDSPOOKT EN HOE ERG IK HEM WEL NIET MIS EN HOE MIJN THUISITUATIE DAT IK VAN ALLES VAN DE SLECHTE KAN GA ZIEN! |
Ik ben er vandoor
laterr xxx |
hey accepteer msn dan ff
|
Als je hem niet vertrouwt, waarom heb je dan een relatie met hem? Vetrouwen is (vind ik) 1 van de belangrijkste dingen in een relatie. En nu moet je niet zeggen dat je dat wel doet, want als je dat wel zou doen, zou je je geen zorgen maken over of hij vreemd zou gaan.
Zo En nu moet iedereen es ophouden met dat gezeur over hun vriendje wat op vakantie is. Heb jullie dan geen leven zonder je vriendje? |
ik vertrouw m'n vriend en weet dat ie niet vreemd zou gaan...al denk ik er wel (meer) aan nu die weg is enzo, maar dat komt gewoon omdat ik (te?) onzeker ben soms :)
|
Jajoh, heb ik aaaaaaaaaaaaal tijd.
Mja, jawel, maar je moet hem gewoon af en toe ff bellen en checken, dan word je ook weer blij enzo :) |
mijn vriendin gaat over een paar dagen 2 weken naar griekenland. Ik vertrouw haar natuurlijk, maar een klein beetje bang wordt ik denk ik wel...
|
Citaat:
|
had ik ook altijd maar ag niet over nadenken denk ik dan altijd maar
|
Haloooo stelletje aanstellers: het is maar een paar weekjes, geen zes jaar.
Dat hou jij best vol, en je partner ook. Zo erg zullen jullie niet van elkaar vervreemden in een vakantietje. Of is de waard nu zoals hij zijn gasten vertrouwt? |
Citaat:
veel plezier met jullie eh...relatie lol |
ik ken t gevoel wel als ie weg is: je weet dat ie t niet zal doen maar je voelt het anders...
|
Eerder: je weet dat hij het wel zal doen, alleen de meeste van jullie meisjes komen er nooit achter zodat het voor het thuisfront lijkt alsof hij heel braaf is.
|
Nee. :)
|
Nergens voor nodig lijkt mij, als je elkaar vertrouwd en weet wat je aan elkaar hebt, zal dat niet zo snel voorkomen
|
Mijn vriendje is juist terug van 3 weken naar marokko(hij is ook marokkaans)
ik heb wel zo een vies gevoel gehad maar tot mijn eigen verbazing toch niet echt elke dag zitten denken ' zou hij me bedriegen ?? ' kheb het wel eventjes moeilijk gehad toen hij in een berichtje vertelde dat er mensen naar hun waren gekomen om een huwelijk tussen hem en die hun dochter , maar al een geluk zeiden ze nee ( omdat hij dus met mij is .. , maar sommigen hebben dit geluk niet , die ouders zeggen gewoon ja ) maar dat was wel goed verwerkt in het algemeen had ik wel een vies gevoel maar ik dacht van neeeee die doet dat niet |
Citaat:
trouwens, hij zit op een berg met 2 vrienden en een lesbisch koppel :D ;) nix om bang van te worden dus ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |