![]() |
Help ik wordt dik..
Hey.
Ik ben sinds een aantal maanden geleden gestopt met voetbal.. (reden: shit enzo daar) Ik ben daarvoor ook nooit dik geweest ofzo maar.. Ik krijg nu gewoon echt een bolle buik en ik vooral savonds na het eten honger, terwijl ik gewoon vol zit als ik klaar ben met eten. Ik zwem veel...ik heb een dagblad dus beweeg tog nog aardig veel... Heeft iemadn een idee? Of wat zou ik gaan kunnen eten? :S |
Bezoek eens de dokter als het ernstig word.
Ik raad je echt aan om je buikspieren te gaan trainen. En eet zoveel mogelijk groente/fruit/vlees en melk, en zwem veel natuurlijk ;) succes met het afcallen (y) |
Ik ben van plan sochtens droge crackers te eten, smiddags een appel ofzo en savonds dan alleen warm eten.
Water drinken en voorde rest veel bewegen dan maar.... Maar hoe buikspieren trainen? Opdrukken enzo? Of echt fitnessen |
Citaat:
Je kunt ook van alles wat minder nemen dan normaal en geen tussendoortjes en snoep meer, veel bewegen en een glas water drinken voor je gaat warm eten. Goed ontbijten 's morgens dan heb je later op de dag minder trek in eten |
Het grote lijntopic #15!, lmd.
Voor de rest zijn droge crackers, een appel en warm eten te weinig. Je lichaam heeft 3 maaltijden en 2/3 tussendoortjes nodig, zolang ze maar gezond en verantwoord zijn. Als je terwijl je wel goed beweegt ed nog steeds dikker ed wordt, kan een diëtiste wel helpen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |