![]() |
John Doe
Ik ben op vakantie geweest, en heb de afgelopen 2 afleveringen gemist. Nou heb ik in de gids gekeken en komende dinsdag komt het er niet meer op.. :confused:
Ik vroeg me dus af of de serie is afgelopen, of dat het verplaatst is naar een andere dag en andere tijd? Of dat ze hem er helemaal vanaf hebben gehaald? Iemand die het weet? |
Citaat:
|
Dan was het wel een heel stom eind zeg, het was toch afgelopen dat die barman de "man" bleek te zijn van die sekte ofzo?!
|
Yep,
Digger, Johns beste vriend op dat moment, was Stone Cap, de leider van Phoenix |
Hmm zo te lezen heb ik wel 2 belangrijke afleveringen gemist. Ik hoop dat het er snel weer opkomt, of dat onze gids het gewoon verkeerd heeft aangegeven, anders vergeet ik alle aanwijzingen en details die al zijn geweest.
Maar het zou goed kunnen dat het in Amerika een zomerstop heeft, ze kunnen hier moeilijk doorgaan zonder afleveringen. |
Ze gaan niet door denk ik, er was dinsdag ook geen voorstukje voor de volgende keer: ga eens naar google.nl en zoek dan op John Doe episode guide, dan krijg je er wel een goeie site uit om de laatste twee afleveringen nog eens na te lezen!
|
Ohhh man.. echt een afschuwelijke cliffhanger! Ik was echt :eek: HET IS DIGGER! Ik kan er nog steeds niet over uit! Ik vond hem zo leuk!
Maar goed, die serie is dus echt super, ik ben helemaal verslaafd en heb nog geen enkele aflevering gemist! Ik hoop heel erg dat ze het vervolg een beetje snel uitzenden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |