![]() |
Staking
Beste Medestudenten,
> >Vind je ook dat de studiedruk te hoog ligt voor leerlingen in het secundair >onderwijs? >Dagen van 8 uur zijn legio geworden en na zo'n mentaal vermoeiende dag >verwacht men dan nog eens van ons dat we hard studeren als we 's avonds >thuiskomen. >Daarom willen we , in navolging van de leerkrachten , een stakingsdag op >donderdag 15 maart 2001. >De leerkrachten staken immers omdat de werkdruk te hoog ligt , maar wij , de >leerlingen, bezorgen hen al dat werk. De oplossing van het probleem is dus >de werkdruk bij de leerlingen doen afnemen. Om de bevoegde instanties dit te >doen inzien wordt er opgeroepen tot een algemene leerlingenstaking. 15 is >dus D-day.Dan staken we om onze wens duidelijk te maken. > >Forward dit dus a.u.b naar iedereen in je adressenbestand, zodat tegen 15 >maart iedereen op de hoogte is van onze harde actie. Eendracht maakt macht ! >Samen Sterk !!! > >DOORZENDEN AUB |
wat een klets, ik ben al bijna klaar hoor. Zoiets moet je in het begin van een schooljaar doen en niet als de helft van de mensen die de 2e fase volgen zoiets heeft van: waarom zou ik mezelf druk maken, terwijl ik al mijn handelingsdelen al af heb en fluitend door het examen heen ga komen. Maar het is een leuke grap van degene die met het mailtje is begonnen, want je ziet het er zijn veel mensen die erin trappen.
de tering ------------------ what's the matter with the life that you're leading when you're bleeding and everyone's thinkin' 'bout how much they hate you. |
Hey jij met ej KUTHOOFD! Misschien weten sommige mensen niet aan het begin van het jaar hoe het allemaal in elkaar zit!!EI. EN je krijgt pas een rapport in januari, sukkel!!!!!!!en al dei cijfers van die vakken zijn maar op twee cijfers gebaseerd!!
SUKKEL, IK ZAL JOU LUL EENS IN MIJN SUZIKI TSX STOPPEN, DAN HEB JE GEEN LUL MEER!!!!!!!!!!! |
ja bever hij heeft gelijk.mischien zitten wij nog niet in de examen klas en jij wel met je verhalen,je lijkt me echt een EI!!en mischien sta ik nu 6 onvoldoendes ofzo joh kork
|
nooh en als ik dan mijn gas opentrek ben je helemaal de LUL!!!
|
Dan is binnen 2 seconden je hele pikkie van 5 cm weggebrand
|
Citaat:
|
Nou als jih gore kootzak een grote bek heb, en gaat je toch ook echt met je pikkie in mijn uitlaat zit, als je het niet gelooft. GORE NEUKFOUT!!!!!!!!
|
Wat zijn jullie sneu zeg!
De topic gaat over een staking, en jullie gaan zo'n domme ruzie beginnen! Stelletje pubers!!!! |
Hoort hier geeneens....en ik laat het aan de forumdwazen van School over dit aan te passen...kmoe weg... http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |