![]() |
waaneer voor het eerst klaargekoomen
hoe oud was je en waar kwam je voor het eerst klaar en hoe kwam je op dat idee ????????/
|
11 :confused:
|
Bij dergelijke vragen is het normaal om zelf te beginnen.
Maar goed bij mij was t toen ik 12 of 13 was (stom dat je zoiets niet meer precies weet, maar t was iig in oktober. En dat weet ik dan weer wel nog :confused: ) |
ik was 12
|
Weet ik niet meer precies. Een jaar of 10, 11 denk ik, maar ik had geen idee wat ik aan het doen was. Ik wist alleen dat ik het heel lekker vond en dat het niet iets was wat ik aan mijn moeder moest vertellen. ;)
|
Is deze vraag net al niet geweest??? Dacht het wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 10
|
12
|
Ik weet het eerliek niet meer :)
|
Citaat:
|
k was 13,5
|
*wacht nog steeds*
*zucht* |
12. :rolleyes:
Het valt me trouwens op dat in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, meiden over het algemeen op jongere leeftijd beginnen met masturbatie en ook eerder klaarkomen dan jongens, terwijl jongens er - voor mijn gevoel althans - meer mee bezig zijn. Zo te zien ben ik aardig gemiddeld met mijn eerste orgasme op m'n twaalfde :D |
ook 12 denk ik...
|
Ik was 7 toen ik ontdekte dat ik, door mezelf te stimuleren, een lekker gevoel kon krijgen. Waar het voor het eerst gebeurde weet ik niet meer. Hoe ik op het idee kwam? Het was gewoon iets wat ik, net als de meeste jongens waarschijnlijk, bij toeval ontdekte.
|
Ehm, 15 ofzo?
|
14
And I was doing the same thing I tried to do every night... TO TAKE OVER THE WORLD!!!!! |
Citaat:
|
14
|
11
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15.
|
11 of 12
|
Citaat:
|
Op muh 12e! :)
|
14/15 ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 12, en ik vond het super raar aanvoellen en zo verdomd lekker! ;)
|
Citaat:
*zucht* |
12
|
11. Hoe ik op het idee kwam? Fancy :D Had ik ook een keer zo'n ding, hoor. "Dat moeten we eens proberen." En het werkte nog ook...
|
12
|
dat ik voor het eerst klaarkwam zal ik jaartje of 9 geweest zijn. Maar toen uiteraard nog zonder zaadlozing. de eerste keer dat ik een lozing heb gehad zal ik 12 geweest zijn denk ik. Het echte spuiten kwam later. En waar? gewoon in bed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |