![]() |
God's leukste bezigheid
Ookal geloof ik niet echt in God maar goed hier toch een stelling. Wat denken jullie dat God het liefst doet? Behalve hele universums scheppen... Ik denk dat hij het liefst toekijkt. Zo lekker lui kijken naar zijn gemaakte wereldje, en zich eigen ziek lachen om ons als wij hem smeken ons te helpen. Jaah als ik God was zou ik ook zo zijn hoor, mensjes die bidden dat ze geen problemen hebben kom op... Heb wel wat beters te doen!!!
|
Citaat:
Ik denk dat God het liefste is |
God bestaat bij de gratie des mensen.
|
Dat weet je geenszins zeker, poesie.
|
Tv kijken.
|
hmmz weet je wat ik denk:
Als we het niet over de god van het christendom hebben want daar geloof ik niet in. de goddelijke energieen(de ene,god/godin,wat eigenschappen zijn). zitten onder andere in ons en in alles om ons heen,zo maken wij ook deel uit van het goddelijke. dus dan kan je je beter af vragen wat jij het liefst doet. |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoelde eigenlijk dat god zo en zo goddelijke energieen zijn. en als je wilt weten wat "god"het liefst doet moet je kijken naar wat jij het liefst doet of naar anderen. daar ligt onder andere het antwoord. :) |
god is alwetend en daarom heeft 'ie uit verveling al miljarden jaren geleden zelfmoord gepleegd (zo vlak voor de oerknal schat ik)
|
Citaat:
|
Voorop gesteld dat god er is -> vervolgens voorop gesteld dat we hem terecht personificeren, zou ik zeggen:
Er wordt veel gesprken over het hogere doel. Aangezien God alles schijnt te kunnen, kan hij dat doel zo ook wel bereiken(behalve als het doel is: besta zo lang mogelijk, ozi). Het is alleen een feit dat we hier nog steeds zijn. De enige reden voor het feit dat het gaat zoals het nu gaat, is dat God dit graag doet.(hoewel, Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, dus er is vast een beter reden). Dus ik denk dat dat wat God het liefst doet is wat wat er nu gebeurd. Past ook wel een beetje in de energieen geloof ik. |
Ik vind dat we teveel van dit soort threads hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |