![]() |
Seksstellingentopic
Het is de bedoeling dat ik in dit topic een stelling geef met betrekking tot seks (een stelling waarop niet veel mensen misschien het juiste antwoord zullen weten), en dat één van jullie die vraag dan beantwoordt en meteen een volgende stelling geeft. Ik begin dus:
Stelling: Van zoenen kun je HIV-besmet raken. |
Citaat:
Stelling: Als een vrouw ongesteld is, heeft zij geen kans om zwanger te raken tijdens de seks. |
Jullie zeggen beide nee op mijn stelling, maar in principe kan het dus wél, zoals jullie zelf al aangeven
|
Citaat:
Helaas, als je echt onregelmatig bent of een hele korte cyclus hebt, kan er al een eisprong zijn als je nog een beetje ongesteld bent. De bevruchte eicel heeft nog twee weken de tijd voor zij moet innestelen, zodat er meer dan genoeg nieuw bloed en slijm aangelegd kan worden. Stelling: als je afscheiding glashelder is en een beetje elastisch, ben je aan het ovuleren. |
Citaat:
maar goed... verder met de topic... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan er bij anale seks kan er een vacuum optreden waardoor je er niet meer uit komt?
Mark :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nog veel kleiner dan de kans dat je zwanger wordt als je de pil en (!!) en het condoom gebruikt bij seks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stelling: Harde sex kan leiden tot blaasontsteking |
Citaat:
|
Nee, eerder 99.999999% veilig.
Seks op een wc is vies. |
Citaat:
Als je seks hebt in bad, kan door een zwelling van de penis de penis vast blijven zitten in de vagina, zodat hij er niet meer uit kan. |
Citaat:
Nieuwe: van de WC bril kun je ziektes krijgen. |
Citaat:
Sommige mensen hebben een condoomallergie. |
Citaat:
Een latex allergie bestaat. Die moeten aan het vrouwencondoom. Stelling: In een condoom past vijf liter water |
Citaat:
Stelling: Van rukken word je doof wat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 condooms over elkaar is extra veilig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer dan 20% van de vrouwen kan zichzelf beffen |
Citaat:
Stelling: Veilige seks is gezond |
Citaat:
Eh ja veilige seks is gezond...?! Tenzij je een hartprobleem hebt |
Citaat:
Nou! Reuze sportief. Stelling: Slikken is gezond. |
Citaat:
Geel? :confused: |
Citaat:
|
Jaaa, gezond en lekker gaan prima samen!
|
Sex is sport en zoals in elke sport heb je topatleten! (y)
Mark :cool: (die een echte topsporter is) |
Citaat:
Van bier gaat je sperma bitterder smaken |
klopt, evenals van zuivel, roken, vlees en koffie
mmijn bijna gehele leefpatroon :( Stelling: Verandering van spijs doet eten (en dan doel ik dus op seks) |
Van sex val je af
|
Als je hard genoeg bezig ben wel ja
van rukken wor je doof en sex is vies |
Citaat:
Citaat:
Stelling: bejaarden mogen geen seks hebben. |
Citaat:
JOEHOE... :rolleyes: kwist echt nie wat ik met die stelling moest hoor. STELLING: als je sekst met eten enzow (aardbei, slagroom etc) moet je oppassen want van bepaalde stoffen in eten die dan weer in aanraking komen met bacterien op de eikel kan de vrouw onvruchtbaar worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn stelling is overgeslagen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
[b]Stelling( nog steeds): Verandering van spijs doet eten (in seksuele zin) |
Citaat:
*stopt met lachen en probeert het in te houden* Nee, via speeksel kun je geen HIV overbrengen, in speeksel zit namelijk geen dna.. HIV en AIDS kunnen alleen worden overgebracht via: -sperma -voorvocht -bloed -vaginavocht |
er zit WEL dna in speeksel, maar in je maag heb je er nie zoveel aan.
aids of overdraagbaar door witte bloed lichaampjes of lichaams eigen eiwitten in combi met witte bl. lich |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |