![]() |
[informatica] communicatiemodel
Ik moet in deze vakantie informatica inhalen van 4v en ik snap niet wat ze bedoelen met het tekenen van een communicatiemodel of een informatieverwerkend systeem. Iemand die mij verder kan helpen?
Ik schat jullie hier heel hoog in, in dit geval.. :):P |
Citaat:
dus in grote lijnen bijvoorbeeld, de invoer bij een pinautomaat(op het toetsenbord) gaat (pijl) naar een controle'post' die controleert :) dan gaat ie bijvoorbeeld naar de gelduitgeef machine. Dat geld gaat vervolgens naar de gebruiker Ik weet niet echt wat je bedoeld, maar in grote lijnen verwacht ik dat je zoiets dergelijks bedoeld? Welk boek heb je. |
Ja dit bedoel ik idd. Ik heb het boek Turing.
Maar moet het gewoon simpel met pijlen? |
Heb ook Turing gehad, en dat moet je inderdaad gewoon met pijlen tekenen ja. Doodsimpel.
|
Ik denk volgens mij gewoon te moeilijk. Als het in mijn ogen te simpel is denk ik altijd dat ik iets fout doe... :( magoed weet ik dat nu kan ik weer verder! :)
|
Bij informatica hoef je absoluut niet moeilijk te denken. wij moesten gewoon onnozel denken, aangezien we totaal onnozele en de daarbij komende absurde vragen (vragen waar 100 antwoorden op waren en maar 1 goed was)
Informatica op VWO (n) |
heb je t misschien gekozen om sbu's te vullen of kies je het wel omdat je informatica gewoon wil volgen omdat je het bv leuk vind
en misschien ligt het aan het feit dat je niet 'informatica' denkt. dat wil niet zeggen dat informatica denken dom is, maar anders, je moet op een andere manier gaan denken, in die systemen bijvoorbeeld |
Citaat:
|
ja, ik moet iid wel bekennen dat ik een fantastastische informatica leraar heb!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |